اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مهر 1394 - 15:46   |   کد مطلب: 14344
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان جشنواره تصویری سازی آیات قرآنی کودک و نوجوان خبر داد.
فراخوان جشنواره تصویری سازی آیات قرآنی کودک و نوجوان منتشر شد

به گزارش صبح الوند، فاضل عبادی اظهار کرد: این اداره کل با همکاری و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان؛ اولین جشنواره سراسری هنرهای تجسمی (تصویر سازی) آیات قرآنی کودک و نوجوان را در دی ماه 94 برگزار خواهد کرد.

وی بیان مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و معارف اسلامی با زبان هنر برای کودکان و نوجوانان را از اهداف این جشنواره دانست و  افزود: شناسایی و معرفی هنرمندان علاقمند به فعالیت‌های قرآنی در حوزه کودک و نوجوان و ایجاد بستری مناسب برای توسعه هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در استان همدان به عنوان پایلوت فعالیت‌های کودک و نوجوان کشور، از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

عبادی داستان‌های قرآن و عترت، اقتباس از داستان‌های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر اسلام(ص)، زندگی و سیره پیامبران الهی از دیدگاه قرآن کریم، زندگی و سیره معصومین(ع)، زندگی و سیره دیگر شخصیت های قرآنی و تمثیل های قرآن و عترت را موضوعات پیشنهادی این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه موضوع بخش ویژه این جشنواره تصویر سازی سوره مبارکه یس است؛ خاطر نشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 10 آذرماه بوده و اختjامیه جشنواره 7 دی ماه در همدان برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تلفن 19-08132512117 داخلی 129 تماس بگیرند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان