اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1398 - 15:09   |   کد مطلب: 31324
احمدرضا احسانی ، مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان :
ما در اینجا مهمانیم و میزبان اصلی اهالی فرهنگ و هنر هستند
احمدرضا احسانی ، مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد استان گفت: چتر مدیریتی اداره ارشاد چتر گسترده ای خواهد بود و همه در ذیل این چتر قرار خواهند داشت و در چهارچوب قانون از همه هنرمندان حمایت می کنیم.
ما در اینجا مهمانیم و میزبان اصلی اهالی فرهنگ و هنر هستند

 

به گزارش صبح الوند،احمدرضا احسانی ، مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد استان همدان در مراسم تودیع و معارفه گفت:  توسعه همه جانبه شامل همه عرصه ها می شودو در این توسعه فرهنگ پیش قراول بقیه عرصه هاست.

 

وی ادامه داد: فرهنگ دایره وسیعی است و آغاز پروسه توسعه باید حتما از بخش فرهنگ شروع شود و هویت انسای یک جامعه به مسائل فرهنگی است و قدم گذاشتن در مسیر توسعه مستلزم تحول در عرصه فرهنگ است. 

 

احسانی افزود؛ سیاست ما سیاستی علم محور و توسعه محور است که عملکرد ما قابل ارزیابی باشد و من اهل مشاوره و مشورت هستم و سیاسی کاری را جفا به حوزه فرهنگ می دانم و بر حفظ حرمت و حریم شخصی همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر را بر خودم واجب می دانم. 

 

وی عنوان کرد:چتر مدیریتی اداره ارشاد چتر گسترده ای خواهد بود و همه در ذیل این چتر قرار خواهند داشت و در چهارچوب قانون از همه هنرمندان حمایت می کنیم.

 

احسانی بیان کرد؛ از افراط و تفریط خودداری خواهیم کرد و نیاز به کمک همه نیروها دارم با تاکید بر این نکته که مسئول و متولی فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد است. 

وی ادامه داد: دست همکاری خود را به سوی همه اصحاب فرهنگ و هنر و مسئولین دراز می کنم و تغییرات در هر اداره ای با هدف پیشبرد اهداف انجام خواهد شد اما تغییرات در دوره مدیریت اینجانب با حفظ کرامت همراه خواهد بود. 

 

مدیر کل ارشاد بیان کرد: از وزارت ارشاد تقاضا دارم در امر امکانات ما را یاری کنند. 

 

انتهای پیام/ 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان