اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. دى 1394 - 0:18   |   کد مطلب: 15538
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از انتشار فراخوان جایزه ادبی استان با عنوان جشنواره «سلام» خبر داد.
فراخوان جایزه ادبی استان همدان با عنوان جشنواره «سلام» منتشر شد

به گزارش صبح الوند، غلامرضا جمالی‌زاده با اشاره به انتشار فراخوان جایزه ادبی استان با عنوان جشنواره «سلام» اظهار کرد: گسترش تحرک و پویایی در حوزه‌های شعر و داستان، شناسایی و شکوفایی استعدادهای جدید در این حوزه و معرفی صاحبان آثار برتر ادبی از اهداف این جشنواره است.

وی شعر (کلاسیک و نو)، داستان (کوتاه و بلند)، داستانک و کتاب (شعر و داستان) را از محورهای این جشنواره برشمرد و افزود: جشنواره ادبی استان در دو بخش ویژه و آزاد برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر تصریح کرد: شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، ایثار و شهادت، حجاب و عفاف، نماز و نیایش، امید و نشاط و امر به معروف و نهی از منکر موضوعات بخش ویژه این جشنواره هستند.

وی با تأکید بر اینکه شرکت عموم در این جشنواره آزاد است، گفت: هر شاعر و نویسنده می‌تواند حداکثر با ارسال سه اثر در جشنواره شرکت کند.

جمالی‌زاده خاطرنشان کرد: در بخش کتاب، آثاری پذیرفته می‌شوند که در سال‌های ٩٣ و ٩٤ منتشر شده باشند و ارسال دو جلد از اثر الزامی است.

وی با بیان اینکه آثار ارسال شده نباید در جشنواره‌های دیگر ارائه شده باشد، اظهار کرد: ٣٠ دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره است.

جایزه ادبی استان همدان با عنوان جشنواره «سلام»، ١٩ بهمن ماه، همزمان با دهه فجر در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان