اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. شهريور 1395 - 12:00   |   کد مطلب: 20152
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با بیان اینکه صدور مجوز احداث سینما با وزارت ارشاد است، گفت: در صورت وجود متقاضی تسهیلاتی برای احداث این مکان فرهنگی پرداخت می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، رضا قاسمی با اشاره به نبود سینما در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: برای ایجاد این مکان فرهنگی نیازمند متقاضی بخش خصوصی هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد در صورت وجود متقاضی برای احداث سینما مجوز صادر می‌کند، گفت: این وزارتخانه برای احداث این مکان فرهنگی تسهیلاتی نیز در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد با بیان اینکه سالن مجتمع فرهنگی ارشاد تنها مختص برگزاری همایشات و اجرای نمایش تئاتر است، خاطرنشان کرد: این سالن قابلیت تبدیل به سینما را ندارد و تنها برای اجرای نمایش تئاتر مناسب است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته سه متقاضی احداث سینما داشتیم، گفت: هر کدام از این متقاضیان برای احداث سینما تا مراحلی پیش رفتند اما با تحقیقاتی که نسبت به بازار آن انجام دادند، پشیمان می‌شدند چرا که تصور می‌کردند بازار خوبی ندارد.

قاسمی با اشاره به اینکه هم‌ اکنون سه گروه تئاتر در سالن این مجتمع مشغول تمرین برای حضور در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان هستند، گفت: این گروه‌ها در طول تابستان و در راستای اجرای طرح اوقات فراغت 20 نمایش اجرا کردند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس، افزود: در این هفته پخش فیلم‌های دوران دفاع مقدس را در سالن آمفی‌ تئاتر خواهیم داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد همچنین از تعمیر و تجهیز این سالن در سال‌ جاری خبر داد و گفت: پیرو دستور استاندار اعتباری برای تجهیز این سالن اختصاص یافته است.

وی افزود: تجهیز این سالن شامل نورپردازی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تعویض سن و صندلی است.

قاسمی یادآور شد: این سالن بیش از 25 سال ساخته شده و نیاز به تعمیرات اساسی دارد که برای تجهیز آن 150میلیون تومان اعتبار مورد نیاز است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان