اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. مرداد 1394 - 8:34   |   کد مطلب: 13536
چرا به ما نگفتند تا مسیر آمدنشان را گلباران کنیم؟ چرا نگفتند تا دولت مردان شهرمان را میهمان ویژه خبری کنیم؟ چرا به ما نگفتند تا قبل از آمدنشان دعوت نامه ی عکاسان و خبرنگاران را صادر کنیم، تا به جهانیان بگوئیم این ها رفتند تا ما بمانیم...
رئیس دولت تدبیر و امید هم به همدان می آید، اما با...

به گزارش صبح الوند، بیات در یادداشتی به مناسب ورود رئیس جمهور به همدان نوشت:

همدان را همه با پانصد سال امپراطوری ایران می شناسند. همدان را همه با پنج هزار سال قدمتش می شناسند. همدان را با بزرگانش می شناسند. همدان را همه با تاریخ بلندش می شناسند.

اینها سخنان استاندارهمدان در بخش گفتگوی ویژه خبری شبکه استانی به مناسبت ورود رئیس جمهور به کهن شهر همدان می باشد.

همه ساله شهر همدان پذیرای مسافرانی از راه های دور و نزدیک است.هر مسافر با آمدنش حال و هوای خاص به شهر من می بخشد. می آیند و می روند و کوله باری از خاطرات را با خود به همراه می برند.

اما امسال مسافرانی به همدان آمدند و ماندند و سوغات آن ها برای ما کوله باری از خاطراتشان بود.

آنها پاورچین، پاورچین، بی صدا و آرام آمدند تا مبادا آرامش و راحتی مردم را بگیرند. گویی دست و پای آنها را بسته بود، که بر روی دستان مردمی از دیار عشق حرکت می کردند.

زبانی برای گفتن نداشتند، مردم زبان گویای آنها شده بودند که: <<خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست>>.

هیچکس نمی دانست نام و نشان آنها چیست؛ در بی نام و نشانی نشان از گمنامی داشتند.

آنها آمدند تا همدان را با شهیدانش بشناسانند؛ آنها آمدند تا همدان را با تاریخ هشت سال دفاع مقدسش بشناسانند؛ آنها آمدند تا همدان را با هشت هزار مردان مردش، سرداران همچون سروش بشناسانند؛ و آنها آمدند تا...

و اما چرا این گونه بی سازو نوا آمدند؟ چرا بی هیچ گونه تبلیغ و مبلغ آمدند؟ چرا بی هیچ گونه تشریفات خاص آمدند؟ چرا هیچ خبری از آمدنشان ندادند؟ تا شهرمان را پر از سازو نوا کنیم؟

چرا به ما نگفتند تا مسیر آمدنشان را گلباران کنیم؟ چرا نگفتند تا دولت مردان شهرمان را میهمان ویژه خبری کنیم؟ چرا به ما نگفتند تا قبل از آمدنشان دعوت نامه ی عکاسان و خبرنگاران را صادر کنیم، تا به جهانیان بگوئیم این ها رفتند تا ما بمانیم.

این ها در دریای متلاطم حوادث جنگ غوطه ور شدند تا ما به ساحل نجات برسیم. و چرا؟!؟!؟؟!

چرا به ما نگفتند که...

و اما رئیس دولت تدبیر و امید هم می آید، اما با...

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان