اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1394 - 8:25   |   کد مطلب: 16688
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: سیاست های غلط هشت سال دولت احمدی نژاد مشکلات و چالش های فراوانی را در حوزه های مختلف بر کشور تحمیل کرد.
از حمله مجدد فاطمه هاشمی به احمدی نژاد تا حمایت انگلیس از لیست اصلاح طلبان

به گزارش صبح الوند به نقل از پایگاه خبری اطلاع رسانی زنان کهگیلویه وبویراحمد ایل بانو؛فاطمه هاشمی رفسنجانی در همایش اصلاح طلبان بویراحمد ودنا و دعوت ستاد یکی از نامزدهای انتخاباتی در این حوزه انتخابیه بر ضرورت حضور حماسی، باشکوه و پرشور مردم در روز هفتم اسفند برای عبور از تنگناها و مشکلات موجود در کشور تاکید کرد.

وی بر ضرورت انتخاب آگاهانه و افراد شایسته و تشکیل مجلسی عقل گرا و واقع گرا تاکید کردوافزود: برخی ها نمی خواهند حضور مردم در صحنه انتخابات هفتم اسفند پررنگ باشد.

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد تا خواسته این گروه اندک و منفعت طلب براورده شود، اظهار کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت روزافزون انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: سیاست های غلط هشت سال دولت احمدی نژاد مشکلات و چالش های فراوانی را در حوزه های مختلف بر کشور تحمیل کرد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: اگر کشور با تحریم های ظالمانه مواجه شد، قطعنامه های ضد ایرانی در شورای امنیت به تصویب رسید، شان و جایگاه جمهوری اسلامی در دنیا تا حدود زیادی افول کرد و یا بی اعتمادی بین مردم به وجود آمد همه اینها نتیجه تصمیم های غلط دولت احمدی نژاد بوده است.

فاطمه هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: دولت یازدهم که وام دار و میراث دار بسیاری از تصمیم ها و سیاست های غلط گذشته است در بیش از دو سال گذشته اقدام ها و کارهای بزرگی را برای رفاه، امنیت و آسایش ملت انجام داده است.

وی با بیان اینکه دولت با پشتوانه عظیم مردمی در خرداد 92 گام نخست را که تصویب و تایید برجام بود را با موفقیت پشت سرگذاشت، افزود: گام دوم و پروژه اصلی دولت اکنون انتخابات هفتم اسفند است.

هاشمی ا تاکید بر تشکیل مجلسی قوی و همگام با سیاست های راهبردی دولت،گفت: برخی همگامی دولت با مجلس و یا مجلسی همراه با سیاست های دولت را به مثابه وکیل الدوله تلقی می کنند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه یادآور شد: همراهی مجلس با دولت یعنی اینکه نمایندگان و افرادی باتدبیر، کارشناس، نخبه و عاقل به خانه ملت راه یابند که بتوانند با کمک دولت تصمیم ها و لوایح کارشناسی و راهبردی برای رفع مشکلات جامعه به تصویب برسانند.
این فعال ساسی با بیان اینکه عده ای به دنبال ایجاد تفرقه و انشقاق بین جریان اصلاحات هستند، افزود: مردم نیز باید به تصمیم ها و اقدام های شورای اصلاح طلبان و حامیان دولت اعتنا و اعتماد کنند.

وی با بیان اینکه باید فردی را روانه مجلس کرد که منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح داد، گفت: مردم و ملت بزرگ ایران همواره در بزنگاه های حساس خود را نشان داده اند.

 

هاشمی بیان کرد: جدیدا بیانیه هایی صادر می شود که انگلیس از لیست اصلاح طلبان حمایت می کند که این تو هین به شعور مردم است و همه مردم ایران مطمین هستند که اصلاح طلبان ایده وکاری جز حمایت از مردم و انقلاب اسلامی ندارند.

دیدگاه‌ها

بنام خدا ضمن تبریک سال نوع به ملت عزیز ایران با توجه به اینکه اعمال یک عده با نفوذ باعث می شوددر کشور ما از کشور های دیگر مانند انگلیس همیشه در صدد نفوذ در ایران است. ولی غیرت ملت ایران بالا تر از این مسایل است دولت انگلیس ارزوی خود را تا زمانی که سید علی ها هستند به گور خواهد برد

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان