اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

31. تير 1394 - 15:04   |   کد مطلب: 12678
وی در خصوص روند بررسی صلاحیت کاندیداها از سوی شورای نگهبان ابراز داشت: انتظار ما این است که روند بررسی صلاحیت ها طوری شکل بگیرد که همه در صحنه رقابت حضور پیدا کنند و در نهایت نیز بتوانند به مجلس راه پیدا کنند.
حرصی برای حضور در انتخابات مجلس ندارم

به گزارش صبح الوند، مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دوران اصلاحات و نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درخصوص دیدگاه اصلاح طلبان به موضع گیری های شورای نگهبان به عنوان یک نهاد نظارتی در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: انتظار این است که براساس قانون عمل شود و تلاش شود تا همه سلایق و احزاب بتوانند در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند.

 

وی ادامه داد: هرچه حضور جریان های مختلف در مجلس کمرنگ تر باشد و فقط یک صدا و یک گروه در آن حضور داشته باشند به ضرر مملکت است و هیچ چالش و نقدی شکل نمی گیرد تا امور اصلاح شود. انتظار ما این است که روند بررسی صلاحیت ها طوری شکل بگیرد که همه در صحنه رقابت حضور پیدا کنند و در نهایت نیز بتوانند به مجلس راه پیدا کنند.

 

وزیر بهداشت دوران اصلاحات در پاسخ به این سؤال که «اگر شما کاندیدا شوید و از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوید چه واکنشی نشان می دهید» گفت: من حرصی برای حضور در انتخابات ندارم و اعتقادم بر این است که تا آنجایی که انسان توان دارد باید در خدمت مردم باشد.

 

وی اضافه کرد: باید بستری آماده شود که انسان هایی که انگیزه و در زمینه های مختلف تخصص دارند و می خواهند به مردم شان خدمت کنند در مجلس حضور پیدا کنند. اگر شورای نگهبان بخواهد آدم های متخصص را حذف کند، این جامعه است که از عدم حضور این افراد لطمه خواهد دید.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان