اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1394 - 7:44   |   کد مطلب: 12788
وی درخصوص اینکه اگر اصلاح طلبان رد صلاحیت شوند چه واکنشی نشان می دهند، گفت: ما در این زمینه بحث، جدل و درگیری نداریم و فقط می توانیم در چارچوب قانون اعتراض خود را انجام دهیم و منتظر می مانیم تا مراحل آن طی شود.
در صورت رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان واکنش خاصی نخواهم داشت/اصلاح طلبان تابع قانون هستند

به گزارش صبح الوند، احمد حکیمی پور عضو و رئیس فراکسیون اصلاح طلبان شورای شهر تهران و دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درخصوص دیدگاه اصلاح طلبان به موضع گیری های شورای نگهبان به عنوان یک نهاد نظارتی در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: به نظر من شورای نگهبان به عنوان یک نهاد قانونی باید همه جریان های سیاسی نظام را به یک چشم نگاه کند و به عنوان یک نهاد حاکمیتی عدالت را رعایت کند و نباید شائبه طرفداری از یک جناح و فشار بر روی جناح دیگر از سوی آن وجود داشته باشد. بنابراین توقع از شورای نگهبان این است که عادلانه و در چارچوب قانون به وظیفه اش عمل کند.

 

وی افزود: انتظار ما این است که با کمک اعضای این شورا، مردم احساس کنند که همه سلیقه های نظام در انتخابات حضور دارند و رقابت پرشوری شکل می گیرد.

 

دبیر کل حزب اراده ملت ایران در پاسخ به این سؤال که «اگر شما کاندیدا شوید و از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت گردید چه واکنشی نشان می دهید» بیان داشت: من واکنش خاصی ندارم. در گذشته نیز کاندیدا شده بودم که شورای نگهبان صلاحیت من را تأیید نکرده بود.

 

وی ادامه داد: ما در این زمینه بحث، جدل و درگیری نداریم و فقط می توانیم در چارچوب قانون اعتراض خود را انجام دهیم و منتظر می مانیم تا مراحل آن طی شود. به طور کلی اصلاح طلبان تابع قانون هستند و توقع شان نیز این است که شرایط برای حضور همه سلایق نظام فراهم شود و مسیر قانونی طی شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان