اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 12:26   |   کد مطلب: 13048
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: در حوزه تصمیم‌گیری برای مواجهه با نتیجه مذاکرات هسته‌ای باید به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم، زیرا به نظر می‌رسد ایشان در مقابل هیئت مذاکره‌کننده و فرمایشات خود در خطبه عید سعید فطر، سکوت معناداری داشته اند.
وحدت اصولگرایان، کلید پیروزی آنان است/ مقام معظم رهبری در برابر نتیجه مذاکرات هسته ای سکوت معناداری داشته‌اند

به گزارش صبح الوند به نقل از مشهدپیام، آیت‌الله محمد‌علی موحدی کرمانی، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در «هجدهمین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور» که عصر دیروز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، بابیان این که خداوند راه هدایت را برای کسانی که به یاری دین خدا برمی‌خیزند، نشان می دهد، گفت: روحانیت مبارز، کسانی هستند که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دعوت امام راحل را لبیک گفتند، برای پیروزی انقلاب جنگیدند و در دل ملت جای گرفتند.

وی، عقل را در وجود انسان بارزش ترین دارای دانست و عنوان کرد: در اسلام، بزرگ ترین عبادت تعقل و تفکر است زیرا به وسیله فکر است که انسان راه بهشت و جهنم خود را مشخص می‌کند.

نایب رئیس دوم مجلس خبرگان رهبری به لزوم بررسی روحیات افراد در ورود به گروه های سیاسی اشاره و عنوان کرد: شناخت تفکر، روحیات و نگاه افراد در ورود به گروه های سیاسی حائز اهمیت است زیرا اگر باانگیزه‌های مالی و رسیدن به مقام در چنین گروه های فعالیت کنند، در نگاه خداوند پاداشی نخواهند داشت.

وی بابیان این که کسانی که باانگیزه‌های مالی وارد جریان اصولگرایی می‌شوند، اصولگرا نیستند، خاطرنشان کرد: اگر یک فرد باهدف و انگیزه مالی وارد جریان اصولگرایان شود، این فرد اصولگرا نیست همچنین اگر فردی در بازه زمانی انتخابات به این جرایان وارد شود، باید تنها با هدف خدمت واردشده و انگیزه مالی نداشته باشد.

دبیر کل جمعیت روحانیت مبارز، به شایسته‌سالاری اصولگرایان در اداره جایگاه‌ها اشاره و بیان کرد: اگر فردی خود را برای اداره امور شایسته بداند و برای حضور در جایگاهی نگاه مادی نداشته باشد، این فرد یک اصولگرای واقعی است.

وی، کلید پیروزی اصولگرایان را وحدت دانست و گفت: هدف اصولگرایان در انتخابات مجلس باید خدمت به مردم و نظام با یاری دین و پیروی از ولی‌فقیه باشد تا علاوه بر حفظ وحدت بتوانند در انتخابات پیروز شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این که اصولگرایان نیز باید از مقام معظم رهبری، شهید بهشتی و شهید باهنر در مسیر حفظ انقلاب اسلامی الگو بگیرند، خاطرنشان کرد: در حوزه تصمیم‌گیری برای مواجهه با نتیجه مذاکرات هسته‌ای باید به منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم، زیرا به نظر می‌رسد ایشان در مقابل هیئت مذاکره‌کننده و فرمایشات خود در خطبه عید سعید فطر، سکوت معناداری داشته اند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان