اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. مرداد 1394 - 0:13   |   کد مطلب: 13364
با نگاهی گذرا به عملکرد چند ساله جریان به اصطلاح "اصلاحات" خواهیم دید که در بسیاری از برهه های مهم نظام ناقض این قوانین بوده اند و جالب تر اینکه با این وجود خود را طلبکار نظام می خوانند، و کوچکترین انتقاد را با بی ادبی و پررویی تمام جواب می دهند .
طلبکاری جریان فتنه از نظام ایران/صندلی‌های سبز بهارستان رویای جدید تجدیدنظر طلب‌ها

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حزب و معادل آن در زبان‌های دیگر از سال‌های دور در کتاب‌ها و فرهنگ‌ها آمده و در فرهنگ دینی مسلمانان نیز کاربرد داشته است. در قرآن کریم نیز به این واژه اشاره شده و حتی سوره‌ای نیز به نام احزاب نامگذاری شده است.

 

از دو حزب در قرآن کریم یاد شده است: حزبی که به دنبال اهداف الهی است و با عنوان "حزب الله" شناخته می‌شود که خداوند فرموده است: فان حزب الله هم الغالبون و دسته دیگر که از آن با عنوان "حزب الشیطان" یاد شده است.

 

در قانون اساسی، آزادی احزاب و گروه‌ها و امکان تشکیل آنها مطرح شده است. اصل 26 قانون اساسی می‌گوید: احزاب، جمعیت‌ها، انجمن‌های سیاسی و صنفی و انجمن‌های اسلامی یا اقلیت‌های دینی شناخته شده، آزادند؛ مشروط به اینکه اصول استقلال، آزادی، وحدت ملی، موازین اسلامی و اساسی جمهوری اسلامی را نقض نکند. هیچکسی را نمی‌توان از شرکت در آنها منع کرد یا به شرکت در یکی از آنها مجبور ساخت.

 

با توجه به آیات هدایتگر قران کریم و با استناد به قانون تصویب شده مجلس شورای اسلامی برای احزاب سیاسی یکی از مهمترین وظایف حفظ وحدت ملی،آزادی، استقلال کشور و عمل به موازین اسلامی می باشد .

 

اما با نگاهی گذرا به عملکرد چند ساله جریان به اصطلاح "اصلاحات" خواهیم دید که در بسیاری از برهه های مهم نظام ناقض این قوانین بوده اند و جالب تر اینکه با این وجود خود را طلبکار نظام می خوانند، و کوچکترین انتقاد را با بی ادبی و پررویی تمام جواب می دهند.

 

مثل بی احترامی اخیرشان به "بهنوش بختیاری" بازیگر سینما و تلویزیون و تخریب همه جانبه "صادق خرازی" به خاطر برملا کردن ارتباط این جریان با دشمنان این نظام و فاش کردن اسرار نظام برای سوء استفاده کشورهای غربی و عربی.

 

هدف از نگارش این متن بررسی چرایی ترس جریان اصلاحات از برملایی خیانت ها و بعضا نقد های وارده بر این جریان توسط اشخاص مختلف است، در حالی که این جریان با سر دادن شعار پوشالی " زنده باد مخالف من " سعی در به انحراف کشیدن افکار عمومی دارد.

 

مثل سخنان طنز و مضحک صفایی فراهانی در تطهیر جریان منفعت طلب که گفته بود، اصلاح طلبان به خاطر حضور در قدرت به منافع مردم خیانت نمی‌کنند. و این در حالی است که روزهای گذشته ابعاد جدیدی از خیانت های این گروه سیاسی توسط اشخاص داخلی و خارجی برملا گردید؛ از گرادادن به دشمنان نظام تا ترغیب سران کفر به تشدید تحریم های ظالمانه علیه ملت بزرگ ایران.

 

موضوع ارتباط میان چهره های اصلاح طلب با کشورهای خارجی اگرچه موضوع جدیدی نیست و پیش از این نیز در مقاطع زمانی مختلف خبرها و حتی اسنادی از ارتباط جدی اصلاح طلبان با کشورهای غربی منتشر شده بود اما این بار صحبت های یکی از مهم ترین سفرای دولت اصلاحات و افشاگری او برگ جدیدی از این ارتباطات و صحت آنها را بر ملا کرده است ، و این خیانت های پی در پی با افشا گری "مایکل لدین" مشاور اسبق شورای امنیت ملی آمریکا مبنی بر نامه نگاری سران فتنه با کاخ سفید برای اعمال فشار بیشتر بر مردم برای براندازی نظام از طریق تشدید تحریم ها تکمیل شد.

 

با این وجود این جریان هنوز هم خود را طلبکار نظام می داند و هر روز با ایجاد حواشی و زدن برچسب های نا روا به منتقدان و بخصوص دستگاه های برگزار کننده انتخابات پیش رو سعی در تشویش اذهان عمومی و دور زدن قوانین برای نشتن بر روی صندلی های سبز مجلس دارد.

 

امید است تا دستگاه های امنیتی و نظارتی کنترل های لازم را برای جلوگیری از نفوذ چنین افراد وطن فروشی در قدرت اعمال کرده تا کشور را در بروز فتنه دیگر ایمن نمایند.

 

و در پایان با کلام شهید آوینی این گزارش را به پایان می رسانیم که گفتند: سر فرود آوردن در برابر دشمن نه تنها با قبول قرن ها ذلت و خاری همراه است بلکه تجدید حیات اسلام و اشاعه آن را تا آینده ای نامعلوم به تعویق خواهد انداخت.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان