اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 20:11   |   کد مطلب: 13832
مدیرکل آموزش وپرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش علیه یا له کسی وارد نخواهد شد و فرهنگیان به عنوان امین مردم در اجرا و برگزاری مطلوب انتخابات نقش آفرینی خواهند کرد.
آموزش و پرورش علیه کسی در انتخابات آینده وارد نخواهند شد

به گزارش صبح الوند به نقل از زنگ اول، عبدالرضافولادوند در دومین روز از نشست روسای آموزش و پرورش شهرستان ها،نواحی ومناطق مختلف استان در منطقه ی خزل ساماندهی نیروی انسانی را ستون فقرات پروژه ی مهر دانست و تصریح کرد: برای بازگشایی مدارس باید تلاش بیشتری صورت گیرد.
  فولادوند در ادامه با اشاره به 5 اولویت تعریف شده برای ارتقای کیفی آموزش و پرورش، تصریح کرد: لازمه ی تحقق این مهم توازن در سیاست ها و اولویت ها و پرداختن به این اولویت ها به طور همزمان است.
  وی با تأکید بر تعامل مدیران آموزش و پرورش با ائمه ی جمعه و جماعات، نمایندگان و مدیران دیگر دستگاهها، خاطر نشان کرد: به رغم مشکلات متعدد، برنامه های آموزش و پرورش در فضایی آرام و بی حاشیه پیش می رود.
  وی با اشاره به دو انتخابات پیش رو ( مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری) ونقش آموزش وپرورش دراین زمینه، اظهار کرد: آموزش و پرورش علیه یا له کسی وارد نخواهد شد و فرهنگیان به عنوان امین مردم در اجرا و برگزاری مطلوب انتخابات نقش آفرینی خواهند کرد.
  فولادوند نقد و نقادی را در نظام تعلیم و تربیت بسیار مهم خواند و با بیان این که عمده مشکلات و بحران ها نبود گفتگو، پرسشگری و نقادی است، ابراز امیدواری کرد: با تقویت فرهنگ نقد و پذیری و پاسخگویی موانع پیشرفت مرتفع گردد.
  مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان از میزبانی خوب مجموعه ی آموزش و پرورش منطقه ی خزل قدردانی کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان