اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. شهريور 1394 - 20:13   |   کد مطلب: 13833
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری داشت و تصریح کرد: انتخابات یکی از عرصه های مهم تعیین سرنوشت و نشان دادن اقتدار نظام است
انتخابات نشانه اقتدار انقلاب اسلامی است

به گزارش صبح الوند به نقل از زنگ اول، ابراهیم الهی تبار در نشست روسای آموزش و پرورش شهرستان ها، نواحی و مناطق مختلف استان در منطقه ی خزل با تأکید بر به روز کردن مجموعه ی آموزش و پرورش و تقویت بنیان های علمی و آموزشی، اظهار کرد: پذیرش کنکور معیار خوبی برای سنجش عملکرد آموزش و پرورش درحوزه ی آموزشی است.
  الهی تبار در ادامه شورای آموزش و پرورش را فرصتی برای هموار نمودن مسیر پیشرفت دستگاه تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: فعالیت ثمر بخش دبیرخانه و بدنه ی شورای آموزش و پرورش نتایج خوبی را برای نظام آموزشی به دنبال دارد.
  وی با بیان این که مجری اصلی سیاست های شورای آموزش و پرورش، شهرستان ها، نواحی و مناطق هستند، افزود: در این شورا سیاست های کلی ترسیم می شود و آنچه در عرصه ی عمل اتفاق می افتد، در سطح شهرستان ها، نواحی و مناطق است.
  وی با اشاره به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و برنامه ی پنجم توسعه، اهداف تعریف شده در این  اسناد و برنامه ها را در راستای توسعه ی کمی و کیفی آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: نقش مدیران و دست اندرکاران دستگاه تعلیم و تربیت نقشی مهم و کلیدی در تحقق اهداف دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر پرخیر و برکت رییس جمهور کشورمان به استان همدان، حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در استقبال از رییس جمهور و همراهانش را کم نظیر خواند و از تلاش های روسای آموزش و پرورش در این زمیته قدردانی کرد.
  وی افزود: خوشبختانه این سفر که بازتاب های خوبی در سطح استانی ملی وحتی بین المللی داشت، نوعی رضایتمندی را در جامعه ایجاد کرد.
  الهی تبار اشاره ای هم به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری داشت و تصریح کرد: انتخابات یکی از عرصه های مهم تعیین سرنوشت و نشان دادن اقتدار نظام است.
  وی مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات را مهم دانست و افزود: در این راستا مجموعه ی آموزش و پرورش به خوبی می تواند نقش آفرین باشد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان