اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مهر 1394 - 15:50   |   کد مطلب: 14372
معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: عده ای که در تلاش هستند تا دشمن را دوست و دوست را دشمن جلوه دهند و یا در همه ابعاد برای مردم سیاه نمایی کنند در عقبه دشمن قرار می گیرند، پس باید مراقب بود که در زیر کدام علم و پرچم در حال سینه زدن هستیم.
اصحاب رسانه مراقب باشند زیر پرچم چه کسی سینه می زنند

به گزارش صبح الوند، سردار سرتیپ دوم پاسدار سالار آبنوش در رزمایش میثاق عاشورائیان که با حضور گسترده بسیجیان گردان های واکنش سریع الی بیت المقدس، کوثر و امام حسین (ع) در منطقه عمومی همدان برگزار شد، اظهار داشت: نظام اسلامی ما و  انقلاب اسلامی ایران متعلق به گروه، افراد و یا کشور خاصی نیست بلکه به تمامی آحاد مسلمانان و ملت های آزاده در سرتاسر جهان تعلق دارد.

وی گفت: انقلاب اسلامی تبلور اسلام ناب محمدی(ص) در جهان است که لایه های مختلف در طول هزار و چهارصد سال گذشته بر روی آن قرار گرفته است. 

آبنوش سپس با تبریک و تسلیت شهادت سردار شهید حسین همدانی، خطاب به جوانان حاضر در رزمایش اظهار کرد: عزتی را که شهدا برای ما به ارمغان آورند، امروز باید در مسیر ولایت حفظ شود.

وی افزود: اگر امروز شاهد این هستیم که گرگ صفتان استکبار جهانی، توان مقابله با انقلاب اسلامی، این دژ مستحکم را ندارند، علت آن رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره)، مجاهدت های شهدا و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و سیاست های راهبردی رهبر معظم انقلاب است.

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: متاسفانه بعضی از قلم‌به‌دستان و تریبون داران درصدد عادی کردن دوران پر افتخار دفاع مقدس و کم‌اهمیت جلوه دادن این رویداد حماسی و بزرگ هستند، درصورتی‌که دفاع مقدس سند افتخار و اقتدار نظام اسلامی است.

وی اظهار کرد: عده ای که در تلاش هستند تا دشمن را دوست و دوست را دشمن جلوه دهند و یا در همه ابعاد برای مردم سیاه نمایی کنند در عقبه دشمن قرار می گیرند، پس باید مراقب بود که در زیر کدام علم و پرچم در حال سینه زدن هستیم.

آبنوش در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در طول سال‌ های انقلاب و دفاع مقدس ملت سرافراز ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورایی فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشتند.

وی گفت: جنگ تحمیلی، فتنه‌های 78 و 88، موضوع تحریم و بحث هسته‌ای نمونه‌هایی از فتنه‌ها و چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی بودند که ملت بصیر ایران اسلامی با الگو قرار دادن قیام امام حسین(ع) و به تأسی از فرهنگ عاشورایی سربلند از این فتنه‌ها خارج شدند.

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: ما امروز به برکت خون شهدا کشوری مقتدر هستیم و طبق فرموده رهبر انقلاب اگر کشوری مقتدر نباشد ظلم می‌بیند و سیلی می‌خورد.

وی با اشاره به امنیت بالای مردم در جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر کشورهای منطقه افزود: شرط زندگی خوب، امنیت است و امنیت امروز ما کشور ما به خاطر جانفشانی بسیجی‌ هاست.

آبنوش گفت: افزایش قدرت دفاعی و امنیتی از مولفه های مقتدر شدن است و علی‌رغم همه سیاه نمایی‌ها و جوسازی‌های بعضی از مزدوران قلم‌به‌دست، تحت رهبری مقام عظمای ولایت ملت ایران روزبه‌روز مقتدرتر می‌شود.

وی در پایان با اشاره به رونمایی از شهرک‌ فوق مدرن نظامی زیرزمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این شهرک‌ تنها گوشه‌ای از قدرت و اقتدار سپاه بود و استکبار جهانی و دشمنان انقلاب بدانند که سپاه در جای جای ایران سردار، پاسدار، بسیجی و سرباز و پایگاه موشکی دارد و پراکندگی سپاه به اندازه پراکندگی ایران اسلامی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان