اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آبان 1394 - 11:16   |   کد مطلب: 14891
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این که به علت محدودیت زمین، مقیاس رزمایش الی‌ بیت‌المقدس ۱۲۰ مرتبه کوچکتر از میزان واقعی است، گفت: نیروی هوافضای سپاه پشتیبانی هوایی از نیروهای سطحی می‌کند.
مقیاس اجرای رزمایش الی‌بیت‌المقدس ۱۲۰ مرتبه کوچکتر از مقیاس واقعی است

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار ربانی معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز طی سخنانی در رزمایش الی‌بیت‌المقدس، اظهار داشت: در این رزمایش نیروی هوافضای سپاه پشتیبانی هوایی و آتش در عمق روی اهداف فرضی را اجرا می‌کند.

وی افزود: هم اکنون بالگردهای نیروی هوافضای سپاه در منطقه حضور داشته و به دنبال آن بخشی از اهداف فرضی توسط هواپیماهای «توکانو» مورد هدف قرار گرفتند.

ربانی بر همین اساس یادآور شد: یکی از مأموریت‌های نیروی هوافضای سپاه پشتیبانی هوایی از نیروهای سطحی است که هم اکنون عملیات پشتیبانی هوایی از نزدیک یگان‌های عمل‌کننده به وسیله دو فروند بالگرد در منطقه و عمق رزمایش در حال بمباران اهداف مشاهده می‌شوند.

معاون عملیات سپاه تصریح کرد: به دلیل محدودیت‌هایی که در زمین داشتیم، به ناچار مقیاس اجرای رزمایش را 120 مرتبه کوچکتر از مقیاس واقعی طراحی و سناریوسازی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فارس، یکی از اهداف این رزمایش تمرین و تصرف شبیه‌ساز مسجدالاقصی است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان