اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آذر 1394 - 14:39   |   کد مطلب: 15342
استاندار همدان در بازديد از ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار استان همدان در انتخابات امسال حماسه اي بزرگ رقم مي زنند.
مردم همدان در انتخابات امسال حماسه ای بزرگ را رقم می زنند/شرایط برای حضور حداکثری مردم فراهم است

به گزارش صبح الوند، محمد ناصر نیکبخت در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان همدان اظهار داشت: استان همدان فضای سالمی برای رقابت تنگاتنگ بین نامزد های انتخاباتی دارد و پیش بینی ما رقم زدن حماسه ای ملی و حداکثری در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: مردم کشور ما همیشه ثابت کرده ان در سخت ترین شرایط بیشتر پایبند به ارزش های نظام و انقلاب هستند و اینبار هم مردم دارالمومنین همدان مانند استقبال پرشور خود از رئیس جمهور و پیکر مطهر شهید سردار همدانی حماسه ای از جنس حضور حداکثری را به نمایش می گذارند تا مایه تحسین همگان شود.

نیکبخت خواستار نام نویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در روزهای  اولیه مهلت ثبت نام شد و اظهار کرد: اینگونه ثبت نام کردن هم به نفع افراد مسئول نام نویسی و هم خود داوطلبان است زیرا اگر نقص مدرک یا مشکلی درآنها  باشد داوطلبان فرصت اصلاح و یا تکمیل آن را دارند و در روزهای پایانی هم دیگر ترافیک ثبت نام پیش نخواهد آمد.

وی افزود: برگزاری انتخابات پر شور مدنظر است و انتظار داریم مردم  در انتخابات  به صورت حداکثری مشارکت کنند البته مردم هم از  مجریان انتظار امانتداری دارند که لازمه آن رعایت قانون است.

استاندار همدان گفت: برای مجریان انتخابات رعایت مر قانون مهم است و اجازه دخالت به هیچ نهاد و سازمانی غیر از مجریان و ناظران انتخابات در  فرایند انتخابات را بر اساس قانون نخواهیم داد.

وی اظهار کرد: زمانی قانون را می توانیم اجرا کنیم که بر قانون مسلط باشیم البته مجریان انتخابات و فعالان ستاد انتخابات تسلط لازم و کافی را بر قانون انتخابات دارند و امانتدار مردم هستند.

نیکبخت افزود: انتظار داریم شور ، هیجان و حماسه را در انتخابات شاهد باشیم و باتوجه بر تاکید مقام معظم رهبری بر حق الناس بودن رای مردم و تاکید رئیس جمهور بر برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم، عملکرد ستاد انتخابات استان در این رابطه موثر و تاثیرگذار است.

وی گفت: باتوجه به ترکیب اعضای ستاد انتخابات استان ، انتظار دارم انتخابات استان سالم و پرشور باشد البته فرقی نمی کند نام چه کسی از صندوق بیرون بیاید و مردم به هر کسی رای دهند، نام وی از صندوق بیرون خواهد آمد.

استاندار همدان اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم بانتیجه خوب وبهتری همراه است و امیدواریم این روندکه در انتخابات گذشته بوده در این دوره انتخابات نیز ادامه داشته باشد.

وی در پایان با تقدیر از فرماندار همدان و اعضای فعال در محل ثبت نام از داوطلبان در ستاد انتخابات شهرستان همدان، افزود: بررسی ها حکایت از این دارد که مراحل ثبت نام و انتخابات به خوبی انجام می شود و مدارک بررسی و سپس ثبت نام و بعد از ثبت نام نیز مدارک مجدد بررسی می شود وهمه شرایط بر اساس قوانین و ضوابط مربوطه در حال انجام است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان