اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. دى 1394 - 11:20   |   کد مطلب: 15378
فرمانداری تبریز در پنجمین روز از ثبت نام کاندیداهای خبرگان رهبری و سومین روز از ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات مجلس میزبان فردی بود که مدعی ارتباط با امام زمان شده و حاشیه سازی کرد.
کاندیداتوری در انتخابات با ادعای واهی ارتباط با امام زمان(عج)!

به گزارش صبح الوند، دوشنبه 30 آذرماه، پنجمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان برای کاندیداتوری در انتخابات پنجمین مجلس خبرگان رهبری و  سومین روز از فرصت ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، فرمانداری تبریز شاهد حاشیه ای عجیب بود. ماجرایی که یادآور حواشی مربوط به ثبت نام داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در سالهای اخیر در تهران است.

در حالی که برخی از کاندیداهای احتمالی شناخته شده ظرف سه روز گذشته با حضور در فرمانداری تبریز مراحل ثبت نام خود را انجام داده و نهایی کرده اند؛ حوالی ظهر فردی با مراجعه به این محل برای دقایقی فضا را به هم زده است.

این فرد با ادعای گزاف ارتباط با امام زمان(عج) از همکاری با عوامل اجرایی ستاد انتخابات سرباز زده و موجب به هم خوردن نظم برای لحظاتی کوتاه شد.

وی در مقابل خواسته عوامل اجرایی فرآیند ثبت نام مبنی بر ارائه مدارک هویتی و تحصیلی خود از این امر خودداری کرده و مدعی شد با امام زمان(عج) در ارتباط است و نیازی به ارائه مدارکش نیست.

این مسئله با اقدام سریع مسئولان امر خاتمه یافت.

منبع:   ائل

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان