اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. دى 1394 - 14:19   |   کد مطلب: 15428
ششمین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در ستاد انتخابات کشور آغاز شده است.
حضور پررنگ احمدی نژادی ها در ثبت نام امروز انتخابات/ثبت نام معاون اول ، وزیر بهداشت و وزیر جهاد کشاورزی احمدی نژاد در مجلس/حضور جمعی زنان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات مجلس

به گزارش صبح الوند، ششمین روز انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز آغاز شده است و فردا آخرین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس است.

بر پایه این خبر مرضیه وحیددستجردی از حوزه انتخابیه تهران، حجت الاسلام وحید احمدی حوزه انتخابیه کنگاور، محمدکریم شهرزاد از حوزه انتخابیه تهران برای انتخابات مجلس آینده با حضور در ستاد انتخابات کشورذ نام نویسی کردند.

پرویز داوودی، معاون اول دولت احمدی نژاد، با حضور در وزارت کشور، کاندیدای انتخابات مجلس دهم شد.

الیاس نادران در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرد.نادران جهت کاندیداتوری در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافت.

اعظم طالقانی در آخرین ساعات روز گذشته در دو انتخابات مجلس ثبت نام کرد.وی در دوره های گذشته هم داوطلب شده بود اما صلاحیتش از سوی شورای نگهبان رد می شد.

محمد رضا تابش نماینده اصلاح طلب مجلس نهم و خواهر زاده رئیس دولت اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری اردکان نامزد انتخابات آتی مجلس شد.

صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم و یحی آل‌اسحاق از اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی برای ثبت‌نام انتخابات مجلس از تهران نام نویسی کردند.

فاطمه آلیا، زهره طبیب زاده ، لاله افتخاری،  اشرف بروجردی  و سهیلا جلودارزاده صبح امروز در انتخابات مجلس ثبت نام کردند.
 

به روز رسانی می شود .....

منبع: راه دانا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان