اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. دى 1394 - 0:08   |   کد مطلب: 15443
رئیس ستاد انتخابات استان همدان خبر داد:
ثبت نام 293 دواطلب برای انتخابات مجلس از استان همدان
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: تا ساعت 21 روز جمعه 293 نفر به ستادهای انتخابات مستقر در فرمانداری شهرستان ها مراجعه و ثبت نام کرده اند.
ثبت نام 293 دواطلب برای انتخابات مجلس از استان همدان

به گزارش صبح الوند، محمد ابراهیم الهی تبار اظهار داشت: همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌ شد، آخرین روز مهلت ثبت‌ نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی پرشور و نشاط در سراسر استان به پایان رسید و در مجموع هفت روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 293 نفر در سطح استان همدان ثبت نام کردند.

وی گفت: طبق برنامه زمانبندی ابلاغی انتخابات، نام نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته و تا پایان روز جمعه چهارم دی ماه صورت گرفت.

الهی تبار اظهار کرد: مهلت نام‌نویسی در حوزه‌های ثبت‌نام در استان همدان به پایان رسیده اما در وزارت کشور همچنان کار ثبت نام انجام می‌شود و شاید به آمار داوطلبین استان افزوده شود.

وی با شاره به اینکه در این مدت 293 داوطلب نام نویسی کردند، افزود: 82 داوطلب در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، 71 داوطلب در ملایر، 39 داوطلب در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ، 28 داوطلب در نهاوند، 26 داوطلب در رزن ، 26 داوطلب در تویسرکان و 21 نفر نفر داوطلب برای حوزه اسدآباد ثبت نام کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: 26 نفر از این 293 داوطلب، بانوان همدانی هستند.

وی درباره پیرترین و جوانترین داوطلب نمایندگی مجلس در همدان اظهار کرد: مسن ترینداوطلب 62 سال و جوانترین داوطلب 30 سال سن دارد.

الهی تبار با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس از روز شنبه افزود: این فرآیند به مدت 10 روز در هیات های اجرایی صورت می پذیرد و مراجع چهارگانه، پنج روز مهلت دارند مدارک مورد نیاز را در اختیار فرماندارن قرار دهند.

وی گفت: اسامی نهایی کاندیدا پس از بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیداها اعلام خواهد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان