اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. دى 1394 - 13:03   |   کد مطلب: 15697
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تایید صلاحیت برخی از فعالان فتنه توسط هیئت اجرایی گفت: این اقدام هیئت اجرایی می‌تواند در راستای زیر سوال بردن شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت باشد، اما به هر حال هیئت‌های نظارت به وظایف خودشان آشنا هستند و به آن‌ها عمل خواهند کرد.
ملاک احراز صلاحیت ها عمل به قانون است/ منشاء اظهارات فاطمه هاشمی رفسنجانی عقده هایی است که در دل دارد/ فکر می کنند بقیه هم مثل خودشان هستند که از جایگاه و موقعیت سوء استفاده کنند

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: اصل مشارکت افراد و گروه‌های سیاسی در برگزاری انتخابات کار خوبی است چرا که درصد شرکت مردم و نشاط مردم در انتخابات افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به تایید صلاحیت برخی از فعالان فتنه توسط هیئت اجرایی افزود: ممکن است که برخی بخواهند شورای نگهبان را تحت فشار قرار بدهند و با رد صلاحیت برخی از افراد و تایید صلاحیت عده‌ای افراد معلوم الحال بخواهند شیطنتی کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت تصریح کرد: این اقدام هیئت اجرایی می‌تواند در راستای زیر سوال بردن شورای نگهبان و هیئت‌های نظارت باشد، اما به هر حال هیئت‌های نظارت به وظایف خودشان آشنا هستند و به آن‌ها عمل خواهند کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان با قوت به وظایف خودش عمل کرده و عمل خواهد کرد اظهار داشت: ملاک قانون است و شورا بر اساس قانون به وظایف خود عمل خواهد کرد و مردم ما هم از سیاست دور نیستند و من تصور می‌کنم که نتیجه انتخابات آن خواهد شد که خدا می‌خواهد و آن خواهد شد که کشور ما بدان نیاز دارد.

وی افزود: دوران فریب تمام شده ولی ما باید حواسمان به مسئله نفوذ که خطر جدی است و همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرارگرفته باشیم، چراکه ممکن در این انتخابات برخی به داخل مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نفوذ کنند و راه نفوذ را برای کشورهای غربی و آمریکا باز کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: رسانه ملی و سایر رسانه‌ها باید در مسیر بصیرت‌بخشی، خط و ربط افراد را مشخص کنند تا مردم فریب ظاهر افراد را نخورند.

حجت الاسلام ابراهیمی در خصوص توهین اخیر فاطمه هاشمی به شورای نگهبان اظهار داشت: صحبت های مطرح شده توسط فاطمه هاشمی، حرف‌هایی بی‌خود و بی‌جهت است که منشاء آن‌ها عقده‌هایی است برخی در دل دارند.

وی افزود: این ها همه مردم را مثل خودشان می‌پندارند و باید دست از اینگونه توهین‌ها بردارند. ما یک درصد هم احتمال نمی‌دهیم که فقهای شورای نگهبان و حقوقدانان این شورا برخلاف قانون عمل کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با بیان اینکه اینگونه بحث‌ها، بحث‌هایی بی‌جا و بی‌ربط است گفت: این‌ها فکر می‌کنند همانطوری که اگر خودشان جایگاهی داشته باشند از آن سوء استفاده می‌کنند، دیگران هم این روحیه را دارند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان