اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. دى 1394 - 8:08   |   کد مطلب: 15703
اولين جلسه آموزشي و توجيهي کاربران رايانه شعب اخذ راي انتخابات در محل فرمانداري همدان برگزار شد.
برگزاری اولين جلسه آموزشی کاربران رايانه انتخابات در همدان

به گزارش صبح الوند، فرماندار شهرستان همدان در ابتداي اين جلسه آموزشی اظهار داشت: مسوليت سنگين رعايت امانت بر عهده مجريان انتخابات است.

علي تعالي گفت: به منظور افزايش ضريب اطمينان و دقت برخي از فرايندهاي انتخابات بصورت رايانه اي پيش بيني شده است که با کمک کاربران يارانه در شعب اخذ راي اين مهم انجام مي گيرد.

وي با تاکيد بر مسئوليت سنگين کاربران يارانه در شعب اخذ راي اظهار کرد : مسئوليت شما نسبت به ساير اعضاي پيش بيني شده در شعب اخذ راي بيشتر و حساس تر است که دقت نظر بيشتري را نسبت به سايرين مي طلبد.

تعالی افزود: کاربران و ساير اعضاي شعب بايد با دقت نظر کافي و حوصله در جلسات آموزشي و توجيهي شرکت کنند و نکات قانوني فرايندهاي انتخابات را فرا بگيرند تا در شعب اخذ راي با مشکل خاصي مواجه نشوند.

وی يکي از مهمترين فرايندهاي انتخابات را ورود اطلاعات توسط کاربران به سيستمهاي رايانه اي و تنظيم صورتجلسات نهايي در شعب اخذ راي دانست و گفت : صورتجلسات تنظيم شده به منظور تجميع آرائ از اهميت بسيار زيادي برخوردار است که دقت نظر بيشتري را نيز مي طلبد.

رئيس هيئت اجرايي انتخابات در شهرستان همدان حضور پر شور آحاد مردم در شعب اخذ راي را ناشي از تحقق عملي دموکراسي در نظام مقدس جمهوري اسلامي خواند و اظهار کرد: ميزان حضور،کيفيت و سلامت انتخابات از سراسر دنيا زير ذره بين است و مجريان انتخابات نبايد اجازه دهند کوجکترين خدشه اي به فرايند انتخابات وارد شود.

وی در پايان خواستار دقت نظر کافي مجريان انتخابات به وظايف قانوني خويش و فراگيري آموزشهاي پيش بيني شده براي آنها شد.

در ادامه اين نشست آموزشهاي لازم توسط کميته هاي آموزش و فناوري اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان همدان به اولين گروه کاربران رايانه شعب اخذ راي شهرستان همدان ارايه شد.

شايان ذکر است حدود 600 کاربر رايانه جهت شعب اخذ راي سطح شهرستان همدان پيش بيني شده که در شش گروه مجزا از امروز  تحت آموزشهاي توجيهي قرار مي گيرند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان