اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. دى 1394 - 7:36   |   کد مطلب: 15810
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپاه پاسداران با قدرت با برهم زنندگان امنیت جامعه در هنگام انتخابات برخورد قانونی می‌کند.
سپاه قاطعانه با بر هم‎ زنندگان امنیت در انتخابات برخورد خواهد کرد

به گزارش صبح الوند، سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اینکه باید مواظب خطر نفوذ دشمن باشیم، اظهار کرد: آن چه توانسته انقلاب اسلامی را در مقابل آسیب‌ها و تهدیدات مصون کند، آگاهی از اهداف و برنامه‌های دشمن بوده است.

وی با بیان اینکه کشور ما در آستانه انتخابات بزرگ مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار دارد، گفت: هوشیاری همگان در برابر برنامه‌ریزی‌های دشمنان ضرورت دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه متأسفانه در انتخابات سال 88 برخی خواص نمره منفی گرفتند و مردود شدند، افزود: اگر بصیرت همراه با هوشیاری نباشد، خطر انحراف و سقوط حتمی خواهد بود.

وی اظهار کرد: باید به دنبال آگاهی‌بخشی به آحاد مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان باشیم تا از ترفندهای منافقان در امان باشند.

سردار ابوحمزه انتخابات را آزمونی بزرگ و خطیر برای کشور دانست و گفت: در طول انقلاب اسلامی، برگزاری هیچ یک از انتخابات، حتی یک روز تأخیر هم نداشته و با قدرت و امنیت بالا انجام شده‌ است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در انقلاب اسلامی سازوکارها و قوانینی وجود دارند که امکان هر گونه تقلب و خطا را به صفر می‌رساند.

وی اظهار کرد: مردم باید هوشیار باشند تحت تأثیر تبلیغات منفی دشمنان قرار نگیرند و به مسئولان نظارتی خود اعتماد کامل داشته باشند.

سردار ابوحمزه گفت: کاندیداها هم باید نسبت به گفته‎های خود متعهد باشند و قولی را ندهند که انجام آن در حد توان آنها نیست.

وی افزود: سپاه پاسداران با تمام قوا به دنبال ایجاد محیطی امن و آرام برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم به دور از هر گونه تنش است و با برهم‎زنندگان نظم و تعرض‎کنندگان به قانون با شدت برخورد می‌کند./فارس

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان