اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1394 - 9:20   |   کد مطلب: 15880
استاندار همدان گفت: مطمئنم اشتباهاتی در تائید صلاحیت ها صورت گرفته و از شورای نگهبان انتظار داریم این موضوع را با دقت بررسی کند.
موج دخالت های انتخاباتی استانداران به همدان رسید/ قطعاً اشتباهی در رد صلاحیت‌ها صورت گرفته است

به گزارش صبح الوند، به دنبال انتشار اسامی تایید صلاحیت های انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیات های نظارتی استانها، برخی از استاندارن کشور از جمله استاندارایلام، تهران و هرمزگان به انتقاد از رد صلاحیت ها پرداختند.

در همین زمینه محمدناصر نیکبخت استاندار همدان نیز به جمع منتقدین از رد صلاحیت ها توسط هیات نظارت بر انتخابات استان همدان پیوست.

محمدناصر نیکبخت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به رد صلاحیت برخی کاندیداهای مجلس در همدان اظهار داشت: از شورای نگهبان انتظار داریم این مساله را بررسی کند تا تصوری برای مردم ایجاد نشود که عدم احراز صلاحیت ها مهندسی شده است.

وی گفت: از 60 نفر رد صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان، تعداد 51 نفر به دلیل بند یک ماده 28 رد صلاحیت شده‌اند و حتماً اشتباهی صورت گرفته است.

 نیکبخت اظهار داشت: با این روند فعلی به حضور حداکثری مردم در انتخابات آسیب جدی وارد می‌شود.

وی افزود: شورای محترم نگهبان علمای بزرگی دارد که مسائل دین و دنیا برایشان مهم است و این امیدواری را ایجاد می‌کند که شاهد تجدیدنظرهای دقیقی در تائید صلاحیت کاندیداها باشیم.

استاندار همدان گفت: قطعا نمی‎توان پیش‎بینی کرد که سوء نیتی در عدم احراز صلاحیت ها در کار بوده؛ قطعاً اشتباهی در این زمینه صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: از شورای نگهبان انتظار داریم این موضوع را با دقت بررسی کند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان