اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1394 - 9:17   |   کد مطلب: 15894
مشاور استاندار و مديرکل روابط عمومي استانداري همدان:
رسانه ها نقش مهمي براي حضور حداکثري مردم در انتخابات دارند
مشاور استاندار و مديرکل روابط عمومي استانداري همدان گفت: رسانه ها نقش مهم و اثر گذاري در حضور حداکثري مردم در انتخابات مجلس دارند.
رسانه ها نقش مهمي براي حضور حداکثري مردم در انتخابات دارند

به گزارش صبح الوند، احسان شهابي اظهار داشت: امسال با دو رويداد بسيار مهم دهه فجر و انتخابات خبرکان رهبري و مجلس شوراي اسلامي مواجه هستيم که براي حضور پرشور و نشاط در اين آيين ها بايد برنامه ريزي و اطلاع رساني مناسبي صورت گيرد.

وي گفت: مجريان انتخابات ملزم به فراهم کردن بستر حضور مردم در پاي صندوقهاي راي هستند و در اين بين رسانه ها و نشريات نقش اثر گذاري در تحقق حضور حداکثري مردم در اين حماسه دارند.

شهابی اظهار کرد: يکي از اولويت هاي محوري دولت تدبير و اميد ايجاد نشاط اجتماعي و اميدوار کردن مردم بوده که تاکنون با وجود سنگ اندازي برخي از افراد داخل و کشورهاي خارجي توفيقاتي داشته است.

وي با ذکر اينکه يکي از مصاديق عيني نشاط اجتماعي در انتخابات متجلي مي شود افزود: با توجه به تاکيد رهبر فرزانه انقلاب و رئيس جمهوري همه بايد براي فراهم کردن بستر حضور حداکثري مردم در انتخابات تلاش کنند.

مشاور استاندار و مديرکل روابط عمومي استانداري همدان گفت: مجريان انتخابات براي بسترسازي برگزاري انتخابات پر شور و نشاط از مدت ها پيش فعاليت خود را آغاز کردند مردم نيز با اطلاع و آگاهي داوطلبان اصلح را انتخاب مي کنند.

وي اظهار کرد: حضور حداکثري مردم در انتخابات نشان دهنده و متبلور انسجام ملي و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران در جهان است.

شهابی با ذکر نقش رسانه ها در انتخابات افزود: با توجه به زمان اندکي که به انتخابات باقي مانده است بايد رسانه ها فعالتر از گذشته در اين حوزه تلاش کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان