اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 8:37   |   کد مطلب: 16271
مديرکل امور اجتماعي استانداري همدان با تاکيد بر ضرورت پرهيز از بداخلاقي هاي انتخاباتي گفت: داوطلبان و حاميان آنها با از تخريب جناح ها و گروه ها و داوطلبان نمايندگي اجتناب کنند.
ضرورت پرهيز از بداخلاقي هاي انتخاباتي/داوطلبان و حاميان آنها نسبت به نتيجه انتخابات تمکین کنند

به گزارش صبح الوند به نقل از اداره کل روابط عمومي استانداري همدان، مهرداد نادري فر در کميته فرهنگي و اجتماعي ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: صداقت در انتخابات و پرهيز از دادن وعده هاي غيرعملياتي ضروري است.

وي گفت: افزايش سطح آگاهي مردم موجب مي شود داوطلبان نتوانند وعده هايي که ارتباطي با وظايف آنها ندارد را بدهند.

نادری فر اظهار کرد: دوره هاي آموزشي از سوي نهادهاي مسئول براي ارتقاي بينش فکري مردم و همچنين براي رعايت اخلاق از سوي داوطلبان نمايندگي برگزار مي شود.

 وی افزود: مولفه هاي اخلاق انتخاباتي براي مردم، داوطلبان، دانشگاهيان و رسانه ها تشريح و تبيين شود.

مديرکل امور اجتماعي استانداري همدان توليد و پخش برنامه هايي با محوريت اخلاقمداري در انتخابات از سوي صدا و سيما، برگزاري کرسي هاي آزاد انديشي در دانشگاه ها ، تشريح اخلاق در انتخابات براي دانش آموزان مقطع دبيرستان و ذکر اهميت انتخابات ضروري دانست.

وي گفت: نقش رسانه ها و نشريات در تشويق و ترغيب مردم براي حضور در انتخابات مهم و ضروري به نظر مي رسد.

نادری از مسئولان مراکز علمي و دانشگاه ها خواست با برگزاري برنامه هايي ضرورت حضور در انتخابات را براي دانشجويان و دانش آموزان تشريح کنند.

وی گسترش و تعميق احساس اعتماد بين مردم و دولت را از رويکردها و برنامه هاي ستاد انتخابات دانست و اظهار کرد: مردم بايد باور داشته باشند که از راي آنها پاسداري مي شود.

مديرکل امور اجتماعي استانداري همدان با تاکيد بر ضرورت پرهيز از بداخلاقي هاي انتخاباتي افزود: داوطلبان و حاميان آنها با از تخريب جناح ها و گروه ها و داوطلبان نمايندگي اجتناب کنند.

وي اضافه کرد: تخريب داوطلبان به ويژه از سوي حاميان نامزدهاي انتخاباتي در فضاي مجازي افزايش داشته که اين اقدامات ناشايست در شان يک انسان مومن و مسلمان نيست.

نادری فر گفت: داوطلبان و حاميان آنها در جريان تبليغ بايد به بهداشت محيط شهري و محيط زيست توجه کنند تا شاهد چهره زشت و پلشتي از شهر نباشيم.

وی اظهار کرد: رقابت هاي قومي و قبيله اي براي حضور در مجلس ، در استان همدان وجود ندارد با وجود اينکه قوميتهاي فراواني در اين استان ساکن هستند.

مديرکل امور اجتماعي استانداري همدان افزود: ممکن است تنش هاي طايفه اي در برخي مناطق صورت گيرد که در اين خصوص نيز از سوي فرمانداري و اداره اطلاعات تذکرهاي لازم داده شده است.

وي به تمکين داوطلبان و حاميان آنها نسبت به نتيجه انتخابات تاکيد کرد و گفت: رسانه ها و مطبوعات بايد در اين خصوص روشنگري کرده و داوطلبان نيز بايد حاميان خود را توجيه کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان