اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. بهمن 1394 - 8:37   |   کد مطلب: 16275
دبیر ستاد انتخابات استان همدان خبر داد:
تائید 51 داوطلب دیگر برای انتخابات مجلس در همدان
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: 51 ادوطلب دیگر پس از بررسی مجدد درشورای نگهبان از استان همدان تائید صلاحیت شدند.
تائید 51 داوطلب دیگر برای انتخابات مجلس در همدان

به گزارش صبح الوند، ابوالقاسم الماسی اظهار داشت: شورای نگهبان از مجموع کاندیداهایی که نسبت به رد شدن یا عدم احراز هویت خود معترض بودند؛ 51 نفر را تایید کرد.

وی اعلام کرد: همچنین 2 نفر که در مرحله قبل تأیید شده بودند، رد صلاحیت شدند و این افراد فرصت اعتراض دارند.

الماسی با بیان اینکه اسامی تایید صلاحیت شدگان بزودی اعلام می شود، اضافه کرد: در مرحله نخست 155 نفر تایید شده بودند که با اضافه شدن 51 نفر فعلی و کسر 2 نفر رد شده، تعداد نهایی داوطلبان به 204 نفر می رسد.

وی بیان کرد: نامزدهایی نیز که تمایل به تغییر حوزه انتخابیه خود دارند تا 15 روز پیش از زمان برگزاری می توانند نسبت به این کار اقدام کنند.

مدیرکل دفترسیاسی و انتخابات با اشاره به افزایش تعداد داوطلبان در این دوره از مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افزایش اعتماد عمومی، تغییر فضا و باز شدن فضای سیاسی جامعه موجب رغبت مردم به حضور پررنگ در این عرصه شده است.

الماسی با غیرمجاز دانستن تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی مجلس نیز گفت: این افراد بر اساس قانون در زمانی که مجاز نیستند نمی توانند با عنوان نامزد انتخاباتی تبلیغ کنند، اما با عنوان‌های دیگر مشکلی ندارد.

وی با تاکید بر حضور پر شور مردم در انتخابات 7 اسفند نیز گفت: سخنان رهبری راه را به همه نشان داد و بالاتر از آن نمی توان چیزی گفت و به گفته ایشان حضور گسترده مردم موجب اقتدار و آبروی نظام و کشور شده و پشتوانه ای محکم است.

الماسی اظهار امیدواری کرد که مردم استان همدان نیز مانند همیشه با حضور گسترده در پای صندوق های رای، پشتوانه ای بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل باشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان