اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. بهمن 1394 - 15:37   |   کد مطلب: 16517
معاون امنیتی وزارت کشور گفت: عناصری که قصد اختلال در انتخابات را داشتند در روزهای گذشته از سوی سپاه در شرق کشور و مرزبانی و نیروی انتظامی و همچنین در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.
عناصری که قصد اختلال در انتخابات را داشتند توسط سپاه بازداشت شدند

به گزارش صبح الوند، سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور در گفتگویی رادیویی امنیت را شرط اولیه برگزاری انتخابات دانست و گفت: از ماه ها قبل اقدامات لازم در این حوزه صورت گرفته و برنامه ریزی ها بر مبنای بررسی وضعیت امنیتی کشور و تهدیداتی که ممکن است متوجه انتخابات باشد، دسته بندی و مشخص شده.

وی افزود: بر اساس این برآوردها دستورالعمل های مختلفی از سوی شورای امنیت و دستگاه های مسئول صادر شده و نیروی انتظامی بار اصلی انتخابات و حراست از شعبات اخذ رای را بر عهده دارد.

سردار ذوالفقاری ادامه داد: وزارت اطلاعات از چند ماه قبل کار خود را آغاز کرده و همچنین بسیج و سپاه تامین نیروی کمکی را بر عهده گرفته اند و ستاد کل نیروهای مسلح دستور العمل های لازم را صادر کرده اند.

وی تصریح کرد: در برخی مناطق مراقبت بیشتری را لازم داشتیم و در نقاط مرزی توفیقات خوبی صورت گرفت و عناصری که قصد اختلال در انتخابات را داشتند در روزهای گذشته از سوی سپاه در شرق کشور و مرزبانی و نیروی انتظامی و همچنین عزیزان در وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

سردار ذوالفقاری گفت: این افراد با صراحت در بازجویی ها اعلام کردند قصد اقداماتی را داشتند که از قبل خنثی شد و تا کنون همه پیش بینی ها صورت گرفته و مشکل خاصی در حوزه امنیت نداریم.

وی همچنین به مشکل آفرینی برخی طرفداران کاندیداها اشاره کرد و افزود: عواملی که می توانست تاثیر گذار باشد مد نظر قرار گرفت و مدیریت مسائل در اولویت قرار دارد؛ ضمن اینکه تمام کاندیداها با همکاری و همراهی از قانون تمکین کرده اند؛ حتی افرادی که رد صلاحیت شدند از طریق قانونی اقدام کرده اند که گام مثبتی برای کشور است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان