اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. بهمن 1394 - 11:17   |   کد مطلب: 16568
رئیس کمیسیون برجام با اشاره به محکومیت کرباسچی به عنوان یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به خاطر فساد اقتصادی تصریح کرد: ما وظیفه داریم واقعیت‌های تلخی که در جامعه وجود دارد به همراه عناصری که میان قدرت و ثروت پیوستگی ایجاد می کند به گوش مردم برسانیم.
نمی شود به کسانی اعتماد کرد که حامیان آنها مفسدان اقتصادی‌اند/ چرا دلال کرسنت به حزب اعتدال پول داده است؟

به گزارش صبح الوند، نزدیک شدن کانون‌های ثروت به احزاب مختلف در آستانه انتخابات این روزها از این جهت حساس شده است که برخی از احزاب که لیست هایی هم برای حضور در انتخابات تهیه کرده‌اند از افرادی که سابقه فساد اقتصادی در کارنامه خود دارند، هزینه هایی دریافت کرده‌اند.

نزدیک شدن مفسدان اقتصادی به این احزاب از آن جهت که این احزاب و کاندیداهای متبوع آنها با نظر کسانی که سابقه فساد در کارنامه خود دارند، قابل تأمل است.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص حزب اعتدال و توسعه و کانون ثروتی که به این حزب پول داده است اظهار داشت: علی ترقی جاه یکی از دلالان کرسنت و نماینده حمید جعفر در سال 83 بود.

وی با اشاره به فساد ترقی جاه در جریان قرارداد کرسنت تصریح کرد: حزب اعتدال و توسعه که امروز توسط روحانی حمایت می شود و از طرفی سخنگوی دولت نیز یکی از موسسین این حزب بوده و لیستی برای حضور در انتخابات تهیه کرده است، از علی ترقی جاه پول دریافت کرده است.

این نماینده مجلس با اشاره به محکومیت کرباسچی به عنوان یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان به خاطر فساد اقتصادی تصریح کرد: ما وظیفه داریم واقعیت‌های تلخی که در جامعه وجود دارد به همراه عناصری که میان قدرت و ثروت پیوستگی ایجاد می کند به گوش مردم برسانیم.

زاکانی در پایان تصریح کرد: مردم باید تصمیم بگیرند اما باید بدانیم که قطعاً نمی شود به کسانی اعتماد کرد که حامیان مالی آنها مفسدین اقتصادی و محکومین اقتصادی بوده‌اند و از این لحاظ باید بیشتر مراقب بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان