اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. بهمن 1394 - 11:37   |   کد مطلب: 16572
جامعه اسلامی مهندسین استان همدان با صدور بیانیه ای، اسامی دو نامزد مورد حمایت خود در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.
اعلام اسامی نامزدهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین همدان در مجلس خبرگان

به گزارش صبح الوند، در این بیانیه آمده است:

"در طلیعه روشن مرحله ای دیگر از تجدید حیات جمهوری اسلامی و در آستانه فرارسیدن آزمون بزرگ عشق به اعتلای میهن اسلامی، خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی و تلاش در جهت دستیابی به اهداف و آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی را با انجام یکی از بزرگترین فرایض سیاسی و اجتماعی نصیب فرمود.

مفتخریم، هفتم اسفند ماه بار دیگر با حضور حماسی خود همگام با ملت عظیم الشان ایران اسلامی، در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و با انتخاب نمایندگان شایسته، صالح و بصیر حماسه ای دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

مجلس خبرگان رهبری مهمترین نهاد مشورتی و تصمیم گیری نظام جمهوری اسلامی است،که متصدی تعیین و حمایت از رکن رکین ولایت فقیه است.  نظام اسلامی جمهوریت خود را از رأی مردم و اسلامیت خود را از ولایت فقیه می گیرد و این ترکیب موزن شایسته و الهی رمز عظمت، شکوه و ماندگاری حرکت تاریخ ساز ملت ایران است.

لذا جامعه اسلامی مهندسین استان همدان با عنایت به شاخص‌ها و اصول حاکم بر جریان اصولگرایی، با تأکید بر لزوم توجه و تبعیت از لیست مورد نظر جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم و با احترام به سایر کاندیداهای محترم، آقایان:

" آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی    و   آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی"

 را  به عنوان کاندیداهای مورد نظر خود، برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان همدان انتخاب و معرفی می کند.

امید است در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه ای( مدظله العالی) با برگزاری انتخابات با شکوه شاهد یأس و سرخوردگی دشمنان و امید و دلگرمی دوستان انقلاب در سرتاسر گیتی باشیم".

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان