اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1394 - 15:58   |   کد مطلب: 16677
حد فاصل میدان امام حسین و ولیعصر در ورامین محلی است که آیت الله جنتی قرار است مورد استقبال مردم واقع شود؛ از ساعات اولیه صبح نه تنها این خیابان بلکه کلیه خیابان های منتهی به این دو میدان از جمعیت پر شده است.
لحظه شماری ورامینی ها برای دیدار با یار دیرین انقلاب/میزبانی کفن پوشان 15 خرداد از "خار چشم انگلیسی ها"/ حضور اقشار مختلف در حمایت از آیت الله جنتی+ عکس

به گزارش صبح الوند به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز ورامین میزبان شخصی است که این روزها کمتر کسی پیدا می شود که نامش را نشنیده باشد.

آیت الله احمد جنتی، رئیس شورای نگهبان و یکی از نامزدهای انتخابات خبرگان، پیرمردی که این بیش از دو سال است همه هجمه های دشمن را به جان خریده تا مبادا زخمی بر پیگر 37 ساله انقلاب اسلامی بنشیند.

یاری از یاران انقلاب که در فتنه 88 نترسید و با تمام قدرت مقابل فتنه گران ایستاد و امروز به خاطر ایستادگی مورد هجوم دشمن قرار گرفته است و بوق های رسانه ای غرب علیه او وحشیانه می تازند.

حد فاصل میدان امام حسین و ولیعصر در ورامین محلی است که آیت الله جنتی قرار است مورد استقبال مردم واقع شود؛ از ساعات اولیه صبح نه تنها این خیابان بلکه کلیه خیابان های منتهی به این دو میدان تب و تاب دیگریی دارد.

کلیه اقشار ولایتمدار ورامین در این مناطق مستقر شده اند تا بتوانند دیداری از عمار انقلاب داشته باشند و شاید مرهمی باشند بر دل پر از درد او.

در کنار خیابان مغازه داری ایستاده است و در حالی که نور چشمانش را میزند به انتهای خیابان خیره شده است، حال و هوای امروز را از او می پرسم نگاهی به من می کند و می گوید از این همه بنرهای تبلیغی متوجه نشده اید چه کسی می آید؟

علی آقا مرد 45 ساله ای است که این روزها حال و هوای انتخابات او را تحت تأثیر قرار داده است؛‌می گوید خوشحالم که آیت الله جنتی که همواره یار امام زمان خود بوده به ورامین می آید و ناراحتم.

علت ناراحتی اش را می پرسم و می گوید چه بگویم این روزها صدای دشمن بلند شده و زبانشان زیادی دراز شده است؛‌ از مردم می خواهند به جنتی رأی ندهند و به فلانی رأی بدهند.

به سراغ زنی در گوشه خیابان می روم؛ فرزند خود را که در آغوش گرفته زمین می گذارد و نفسی تازه می کند می گوید ساعتی است که منتظر است تا آیت الله جنتی را ببیند از وی درباره صحبت های رسانه های غربی علیه آیت الله جنتی می پرسم جواب می دهد من هم شنیده ام اما به کوری چشم همین رسانه‌ها آمده ام تا از او حمایت کنم.

می گوید مردم ایران هشیارند و می دانند که آنها به فکر مردم نیستند و اگر می گویند به جنتی رأی ندهید چون این فرد تا کنون جلوی آنها ایستاده است.

لحظه به لحظه بر تب و تاب و شور و هیجان مردم افزوذه می شوذ و من هم به دنبال مردمانی هستم که حال و هوای شهر خود را توصیف کنند هرچند این مردم بی شمارند.

خبر در حال تکمیل است

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان