اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1394 - 9:11   |   کد مطلب: 16693
در حالی که از فردا تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به پایان می رسد آرایش انتخاباتی در همدان وارد فاز جدیدی شده است و اصلاح‌طلبان و اعتدالیون در همدان که دچار نوعی سردرگمی هستند روی کاندیداهای خاص به اجماع نرسیده‌اند.
اختلافات شدید در اردوگاه اصلاح طلبان همدان/سومین ائتلاف اصلاح طلبی هم متولد شد

به گزارش صبح الوند، در حالی که ائتلاف اصولگرایان استان همدان چند روز پیش لیست نهایی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را در حمایت از کاندیداهای خود اعلام کردند هنوز و کمتر از 24 ساعت به پایان زمان تبیلغات، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون که قرار بود لیست مشترکی را برای انتخابات مجلس دهم ارائه کنند ارائه نکرده و به شکل عجیبی در یک سردرگمی واقعی به سر می‌برند.

گویی اصلاح طلبان یا شکست در انتخابات را از هم اکنون قبول کرده و یا قصد ندارند در غیاب کاندیداهایی که رد صلاحیت شده‌اند از کاندیداهای باقیمانده در صحنه که به نوعی قدرت رای‌آوری آنها پایین است حمایت کنند.

یکی از طیف های اصلاح طلب، دینی و وفایی را به عنوان لیست حمایت کرده و شورای هماهنگی اصلاح طلبان از اسدی و حسنی حلم حمایت کرده است.

همچنین گروه های دیگر نزدیک به اصلاح طلبان نیز هر کدام لیست های جداگانه ای را اعلام کرده اند.

ظاهرا تعدد در لیست های انتخاباتی منتشر شده از سوی اصلاح طلبان، ح.ل نماینده پرحاشیه و بازداشتی همدان در مجلس ششم را مجبور کرده است تا برای لیست موردنظر خود نام آفتابگردان را انتخاب کند و لیست جدید ارائه بدهد.

این شرایط در حالی است که در عرصه انتخابات استان همدان فضا کاملا به نفع اصولگرایان به پیش می‌رود و در اکثر شهرهای استان پیروزی آنها دور از دسترس نیست.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان