اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1394 - 10:24   |   کد مطلب: 16698
بعد از اعلام انصراف حجت‎الاسلام فلاحی به نفع شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان، این شورا بیانیه تشکرآمیزی صادر کرد.
صدور بیانیه تشکر شورای ائتلاف اصولگرایان استان همدان از دکتر فلاحی

به گزارش صبح الوند، در پی اعلام انصراف یکی از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی (احمدحسین فلاحی) به حمایت از کاندیداهای اعلام شده لیست اصولگرایان همدان، بیانیه تشکرآمیزی از سوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان صادر شد.

در این بیانیه آمده است: «اکنون نظام جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و تکامل خویش در پیچ تاریخی قرار گرفته و در آستانه پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با توطئه و برنامه‎ریزی و دخالت آشکار و نهان دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم مواجه شده است».

در ادامه می‎خوانیم:«تا آنجا که اخیراً و در امتداد دخالت‌ها و تلاش‎های مستمر و مداوم بیگانگان و به ویژه استعمار پیر «انگلیس» به طور علنی برای ملت فهیم و رشید ایران اسلامی تعیین تکلیف کرده و از مردم برای انتخاب افراد معرفی شده در لیست خاص و با سوابق مشخص دعوت به عمل آورده است. این خود حاکی از حساسیت، اهمیت و پیچیدگی بالای شرایط فعلی است».

در بخش دیگری می‎خوانیم «از این رو پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مراقبت و پاسداری از میراث گرانبهای امام راحل و شهدای گرانقدر مستلزم دقت و انسجام و مجاهدت خالصانه بیش از پیش تمام فعالان جبهه انقلاب اسلامی است. در همین راستا تعدد و کثرت داوطلبان محترم جریان اصولگرایی در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی می‎تواند سبب تقسیم آرای علاقه‌مندان و دلسوزان نظام جمهوری اسلامی شود. لذا عمل ولایی، وحدت‌آفرین، انقلابی، توام با بصیرت و خداپسندانه حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی که با وجود شایستگی‎های فراوان با اعلام انصراف خود از ادامه رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع لیست شورای اصولگرایان استان و کاندیداهای معرفی شده از سوی آنها (حمیدرضا حاج‎بابایی و سید محمدکاظم حجازی) و همچنین دعوت از حامیان و طرفداران خویش به حمایت و انتخاب افراد معرفی شده در لیست موصوف، نشانه‌ای بود از تقوای الهی و عمل انقلابی در این برهه حساس از تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی».

در پایان آمده است: «ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام انقلابی و بزرگوارانه این عزیز، امیدواریم این حرکت‌ ولایت‎مدارانه ایشان که نشان از توجه توأم با بصیرت به منویات مقام عظمای ولایت در راستای وحدت حداکثری نیروهای انقلابی است، الگویی برای جریان‌های اصیل انقلابی در راستای پویایی هر چه بهتر نظام جمهوری اسلامی و وحدت‎آفرینی هر چه بیشتر میان نیروها و جریان‌های فعال در جبهه انقلاب اسلامی باشد»

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان