اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 16708
مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: صلابت و قاطعیت آیت ا..موسوی اصفهانی و شباهتش به شهید مدنی تا اندازه ای است که اجازه تخریب کسی را نمی دهد و بدین منظور حاضر نیست برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده کند.
آیت ا... موسوی اصفهانی همچون شهید مدنی، وحدت آفرین هست و اهل تخریب نیست/ آیت‌ا... محمدی و موسوی دو بال معنوی برای بالندگی همدانند

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی در گفتگو با نافع با بیان اینکه آیت ا.. موسوی اصفهانی از اعضای باسابقه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستند گفت: وی کرسی تدریس در سطوح عالی و جامعه مدرسین را را برای رضای خداوند رها کرده و در همدان برای احیای حوزه های علمیه همدان  مستقر شده اند، که این خود نوعی ایثار آیت ا...موسوی است و به برکت وجود ایشان حوزه های سطح 1و 2 و سطوح عالی همدان رونق جدی گرفته است.

وی، شخصیت آیت ا... موسوی را شهید مدنی دانست و افزود: وی به دلیل صلابت، قاطعیت، تقوا و روحیه زاهدانه بسیار قانع بوده و به منصبی طمع ندارد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم تصریح کرد: این شخصیت برجسته به نوعی جانشین شهید مدنی در همدان است و اجازه تخریب کسی را برای رسیدن به یک منصب نمی دهد.

حجت الاسلام ملکی افزود: شهید مدنی در همدان خدمات بسیار زیادی انجام داد و اشخاصی که شهید مدنی را دیده اند از صلابت انقلابی، تقوا، علمیت، صفا و صمیمیت این شهید بزرگوار سخن می گویند و آیت ا... موسوی نیز این  رنگ و بو را دارد و امیدوارم مردم همدان بتوانند از علم، اخلاص و مدیریت تربیتی وی به نحو احسن بهره مند شوند.

وی، آیت ا... موسوی را اهل حق و حقیقت دانست و اظهار کرد: کسانی که اهل حق بوده و به حقیقت رسیده اند؛ حاضر نیستند برای کسب یک منصب اجتماعی از شخصیت های دیگر، از ثروت دیگران و از منصب های اجتماعی برای خود استفاده کنند.

مدیر مدرسه معصومیه قم تصریح کرد: یکی از علائم حقانیت افراد این است که خیلی تلاش برای معرفی خود نمی کنند چرا که این کار را به عنوان یک بار سنگین می دانند و خیلی علاقه مند نیستند که این بار سنگین بر دوش آن ها  قرار گیرد، اما هنگامی که بنابر تکلیف وسط میدان می آیند به دلیل تقوا و زهد حاضر نیستند برای رسیدن به هدف از هر وسیله ای استفاده کنند.

حجت الاسلام ملکی بیان کرد: افرادی که برای رسیدن به کرسی مجلس و خبرگان، دست به هر کاری می زنند باید در اهدافشان شک کرد و پرسید که به چه منظور و به چه دلیل و با چه هدفی این همه هزینه می کنند مگر آن جایگاه غیر از مسئولیت شرعی سنگین، چیز دیگری هم دارد؟

وی خاطر نشان کرد: از علائم حقانیت آیت ا..موسوی، روش و منش ایشان است که حاضر نیست، هزینه کند تا به آن جایگاه برسد و به هر قیمتی حاضر به دست آوردن رای نیست.

 حجت الاسلام ملکی گفت: آیت ا... موسوی و آیت ا.. محمدی از طرف جامعه مدرسین معرفی شده اند و به لطف خداوند امید است که بتوانند دوبال پرواز معنوی، تربیتی و فرهنگی در شهر همدان باشند.

وی اظهار کرد: این دو بزرگوار با همدلی، هم فکری، هم نوایی و هم صدایی می توانند شهر شهید پرور و دارالمومنین همدان را در مسیر ایمان و تقوی ارتقاء داده و آن را به یک بالندگی روحی، معنوی و فرهنگی برسانند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان