اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1394 - 21:45   |   کد مطلب: 16713
کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: علم و پرچم اسلام دست ولی فقیه است و اگر زمین بخورد از شیعه چیزی باقی نمی‌‎ماند.
پرچم اسلام دست ولی فقیه است/وظیفه همگان، دفاع از ولی فقیه و اسلام است

به گزارش صبح الوند به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‎الاسلام حبیب‎الله شعبانی در همایش رویش انقلاب اسلامی با بیان اینکه جایگزین کردن جانشین همواره سنت انبیای الهی بوده است، گفت: همه پیامبران و امامان حتی برای ایامی که حضور نداشتند نیز جانشین انتخاب می‎کردند که در جامعه کنونی نیز خبرگان این وظیفه خطیر را بر عهده دارد.

وی با طرح این سئوال که آیا در اسلام کسی می‎تواند نسبت به حکومت در دوران کبری بی‎تفاوت باشد، گفت: وقتی امام معصوم در غیبت به سر می‎برد باید نایب بر حق ایشان به عنوان جایگزین آن انتخاب شود.

این کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خورشید عالم هستی امام معصوم است و وقتی خورشید در جامعه نبود باید به آدرس خود حضرت که ولایت فقیه است، مراجعه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کسی که اسلام را می‎تواند نگه دارد، ولی فقیه است، بیان کرد: گرانی، تورم و اشرافیت در جامعه وجود دارد و کسی منکر آن نیست؛ اما ربطی به ولایت فقیه ندارد و اینها طبق قانون اساسی توسط قوه مجریه حل می‎شود.

شعبانی یادآور شد: آنکه اسلامیت نظام را نگه می‎دارد ولی فقیه است، همه ما موظف هستیم برای ماندن شیعه و اسلام از ولی فقیه حمایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: علم و پرچم اسلام دست ولی فقیه است و اگر زمین بخورد از شیعه چیزی باقی نمی‌‎ماند.

این کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امروز اگر نظام اسلامی زمین بخورد همه شیعه زمین می‎خورد پس وظیفه همگان، دفاع از ولی فقیه و دفاع از اسلام و تشیع است.

وی تاکید کرد: امروز وقتی از مرزها که بیرون می‎رویم می‎بینیم تشیع در ایران زنده شده است، هر جا شیعه است دشمن جنگ راه انداخته تا شیعیان مظلوم را از بین ببرد.

شعبانی اضافه کرد: دشمنان می‎دانند شیعه از زمین بلند شود بر دهن آمریکا می‎زند، به خاطر همین جنگ در کشورهای شیعی را طراحی می‎کنند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان