اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. اسفند 1394 - 21:53   |   کد مطلب: 16716
کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری:
لیست ارائه ‌شده هاشمی رفسنجانی به هیچ وجه مورد تأیید نیست
کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر هاشمی‌رفسنجانی و زاویه با مقام معظم رهبری، لیست ارائه ‌شده وی مورد تأیید نیست.
لیست ارائه ‌شده هاشمی رفسنجانی به هیچ وجه مورد تأیید نیست

به گزارش صبح الوند، آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مردم سعی داشته باشند به افراد مورد اطمینان با اعتماد کامل رأی دهند، اظهار کرد: در زمینه مشاوره و راهنمایی سعی داشته باشند افراد امین را برای الگوبرداری انتخاب کنند.

وی در خصوص حمایت بی‌بی‌سی از لیست ارائه‌ شده از سوی هاشمی‌رفسنجانی برای انتخابات اظهار کرد: باید خود مردم در خصوص انتخاب کاندیدا دقت کرده و جوانب را بسنجند و نامزدهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگانی که واجد شرایط هستند را برگزینند.

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه در صورت عدم توانایی در تشخیص کاندیدای اصلح باید از افرادی که نامزدهای مورد اطمینان را معرفی می‌کنند، کمک بگیریم، افزود: اگر معرفی‌کنندگان مانند جامعه مدرسین قم و روحانیت مبارز تهران مورد اعتماد بودند، افراد اطمینان پیدا کرده و رأی دهند.

وی تأکید کرد: اگر افراد معرفی‌کننده مانند هاشمی‌رفسنجانی که بیگانگان لیست آنها را تأیید می‌کنند، افرادی را معرفی کنند، باید یقین کنیم که نباید به این افراد رأی داد.

موسوی‌اصفهانی اضافه کرد: با توجه به موضع‌گیری‌های اخیر هاشمی‌رفسنجانی در مسائل مختلف و اینکه نظراتش با مقام معظم رهبری زاویه داشته و بیگانگان عملکرد او را حمایت می‌کنند، یقین پیدا می‌کنیم که اینها در راه انقلاب و اسلام نیستند.

وی در خصوص اعلام حمایت برخی دولتی‌ها از لیست بیگانگان نیز تصریح کرد: فرقی نمی‌کند دولتی‌ها باشند، هاشمی باشد یا بی‌بی‌سی؛ بلکه باید به افرادی رأی دهیم که بتوانند در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه استکبارستیزی که امام راحل آغاز کردند را ادامه دهند.

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه افراد منتخب مردم باید مرگ بر آمریکای مد نظر رهبری را پیاده کنند، افزود: آمریکای کنونی همان آمریکای 37 سال قبل است و مواضع کنونی علیه آن نیز باید بر اساس همان سال‌ها باشد.

وی مردم ایران اسلامی را بصیر و آگاه دانست و گفت: افراد دولتی هم اگر از این لیست پشتیبانی کنند، آبروی خود را می‌برند، چراکه مردم بصیرت دارند و قطعاً به این افراد رأی نمی‌دهند.

موسوی‌اصفهانی در پایان در خصوص استفاده برخی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از تصاویر شهدای مدافع حرم در تبلیغات خود یادآور شد: استفاده از تصاویر شهدا معمولی است اما در مجموع برای تبلیغات انتخاباتی کار خوبی نیست زیرا نماینده منتخب مردم باید رهرو شهدا باشد و عملکرد خود را مد نظر قرار دهد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان