اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1394 - 10:04   |   کد مطلب: 16753
اطلاعیه شماره 14 ستاد انتخابات کشور
امحای هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها در شعب اخذ رأی
کلیه شعب ثبت‌نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت 8 صبح آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط می‌باشند.
امحای هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها در شعب اخذ رأی

به گزارش صبح الوند، طبق اطلاعیه شماره 14 ستاد انتخابات کشور کلیه شعب ثبت‌نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت 8 صبح آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط می‌باشند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اطلاعیه شماره(14)

نظر به آغاز اخذ رأی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به آگاهی هم میهنان عزیز می رساند که طبق گزارش دریافتی از تمامی ستادهای انتخابات استانها و شهرستانها ، کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت 8 صبح آماده اخذ رأی از کلیه واجدین شرایط می باشند.

به گزارش فارس طبق اطلاعیه شماره 15 ستاد انتخابات کشور اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی حتماً در شعبه اخذ رأی در تمام طول مدت اخذ رأی یک دستگاه رادیو را روشن نگهدارند تا دستور العمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌شود مورد عمل قرار دهند.

متن اطلاعیه شماره 15 ستاد انتخابات کشور به شرح ذیل است:

به اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی تأکید شود که حتماً در شعبه اخذ رأی در تمام طول مدت اخذ رأی یک دستگاه رادیو را روشن نگهدارند تا دستورالعمل‌های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می‌گردد، مورد عمل قرار دهند.

ضمناً این اطلاعیه‌ها به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می باشد.

همچنین ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 16 خود اعلام کرد هرگونه آثار تبلیغاتی در شعب اخذ رأی از نامزدهای انتخاباتی باید امحا شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس وزارت کشور در اطلاعیه شماره 16 خود عنوان کرد به اطلاع اعضای شعب ثبت‌نام و اخذ رأی می‌رساند کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد. لذا در صورت مشاهده لازم است به طور حتم امحا شود.

همچنین اگر در طول زمان رأی‌گیری آثار تبلیغاتی از رأی‌دهندگان در شعبه باقی بماند آنها را نیز امحا کنند.

 

امکان اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار فقط با ارائه شناسنامه
ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 17، اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار را فقط با ارائه شناسنامه توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر عنوان کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:
به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اعضای شعب اخذ رأی می رساند که اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیارفقط با ارائه شناسنامه رأی دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر است و هیچ مدرک دیگری بجز شناسنامه قابل قبول نمی‌باشد.

ضمناً از کلیه رأی دهندگان گرامی درخواست می‌شود جهت تسهیل درامر رأی گیری کارت یا شماره ملی خود را حتماً همراه داشته باشند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان