اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1394 - 13:42   |   کد مطلب: 16766
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان با اشاره ه این موضوع که تخلفات فضای مجازی مانند تخلفات فیزیکی است و پیگیری می‌شود، گفت: از روزی که وقت تبلیغات گذشته بود نیز تخلفات رصد و پیگیری می‌شد و افراد مختلف از هر حزب و گروهی مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام محمد جوادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان همدان اظهار داشت: استان همدان از لحاظ تائید صلاحیت کاندیداها در سطح کشور رکوردار است.

وی گفت: در کل کشور 140 نفر بعد از آغاز تبلیغات رسمی انتخابات با بررسی مجدد پرونده کاندیداها تنها از سوی شورای نگهبان تأیید شدند.

جوادی اظهار کرد: در استان همدان چهار نفر پس از آغاز رسمی تبلیغات تأیید شدند.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی در سطح استان، افزود: مهم ترین تخلفات تبلیغاتی شامل عدم رعایت اندازه عکس و پوسترها و محدویت محل نصب اقلام تبلیغاتی بوده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: بسیاری از بنرهای نصب شده که در آن قوانین رعایت نشده بود توسط عوامل نظارتی برچیده و با متخلفان برخورد قانونی شد.

وی اظهار کرد: در انتخابات امروز یک هزار و 261 صندوق در سطح استان پیش بینی شده است که بصورت میانگین در هر صندوق 4 ناظر وجود دارد که در مجموع چهار هزار و 500 نفر در استان ناظر بر صندوق ها هستند.

چوادی ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه از همه رسانه‌ها خواست خبرگزار و خبرنگار باشند و از خبرسازی دوری کنند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان