اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. اسفند 1394 - 10:09   |   کد مطلب: 16787
ائتلاف بزرگ اصولگرایان با صدور بیانیه ای از حضور مردم ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.
شرکت بالای مردم در انتخابات دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی است/تشکر از حضور مردم

به گزارش صبح الوند به نقل از راه دانا، ائتلاف اصولگرایان با صدور بیانیه ای از حضور مردم ایران در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ملت ارجمند ایران

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و مردم جهان به نمایش گذاشت.

شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست، حضور ملت در پای صندوق‌های رای که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری بود، نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتقاددارد.

ائتلاف اصولگرایان وظیفه خود می‌داند از عموم ملت بزرگوار، به ویژه همه آنان که در مراحل مختلف انتخابات با این ائتلاف همکاری داشته‌اند و نیز از همه مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای و نظارتی که انتخابات را برگزار کرده‌اند، سپاسگزاری کند.

اطمینان دارد همه مجلس دهم مجلسی مومن و کارآمد در خدمت مردم و کشور خواهد بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان