اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 7:44   |   کد مطلب: 16803
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد.
مردم همدان حماسه دیگری بر کتاب افتخارات خود افزودند

به گزارش صبح الوند، در پیام آیت ا... غیاث الدین طه محمدی آمده است: "در آغازین روزهای سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باردیگر مردم شریف ایران به ویژه امت ولایتمدار دارالمومنین استان همدان در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده و هوشمندانه آحاد مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه ای دیگر بر کتاب زرین و پر افتخار خود افزودند".
در ادامه این پیام آمده است:" انتخابات عرصه حضور مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور عزیز ایران اسلامی است که جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی که میثاق خون شهدای گرانقدر، آزادگان عزیز جانبازان فداکار و ایثارگران و خانواده های صبور آنان و همچنین آحاد ملت شریف کشور ایران اسلامی است".
این پیام می افزاید: " ایجاب می کند که اقشار مختلف مردم همواره با نگاه ویژه به برنامه های اعلامی از سوی نامزدهای این دو مجلس نگریسته و با دقت امور جامعه اسلامی را رصد و مطالبه کنند.
در ادامه آمده است: "اکنون که به حمدالله پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و همچنین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان همدان در فضایی امن برگزار شد؛ جا دارد از همه مردم شریف و عزیز استان، استاندار و همه مسئولان و زحمت کشان انتخابات و همه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها که باعث شور و نشاط در انتخابات گردیدند به مصداق حدیث شریف ' من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق ' تقدیر و تشکر نمایم و امید است زحمات همگان مرضی رضای حضرت حق تعالی قرار گیرد".
در پایان می افزاید: "در پایان لازم می دانم این حضور حماسی و گسترده مردم غیور را به ساحت مقدس حضرت ولی ا... الاعظم و نایب بر حقش حضرت آیت ا... خامنه ای تبریک و تهنیت عرض نمایم".

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان