اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. اسفند 1394 - 8:25   |   کد مطلب: 16815
امام جمعه و استاندار همدان:
نا امیدی دشمنان پس از انتخابات صدچندان شد
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهر همدان و استاندار همدان با صدور پيام مشترکي از حضور حماسي مردم استان در انتخابات هفتم اسفند ماه تقدير کردند.
نا امیدی دشمنان پس از انتخابات صدچندان شد

به گزارش صبح الوند، در اين پيام آمده است:

مردم غيور و فرهيخته استان همدان، حضور حماسي شما دوشادوش با ملت شريف ايران در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و لبيک به نداي مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) گامي مهم در مسير استقلال طلبي و عزت خواهي کشور و منشاء سربلندي و سعادت نظام مقدس جمهوري اسلامي بود.

آيت الله غياث الدين طه محمدي و محمد ناصر نيکبخت افزودند: مردم با اين حضور ، شرايط اميدواري دوستان و ياس و نااميدي دشمنان اين مرز و بوم را فراهم و عظمتي نو برپا و عزت و سربلندي ايران اسلامي را در عرصه بين الملل تحکيم بخشيدند.

آنان معتقدند که بي ترديد پيروز اين انتخابات، همان مردمي هستند که عاشقانه براي ميهن و دين خود به صحنه آمدند تا ثابت کنند که در منطقه و جهان پرآشوب امروز اين ملت متمدن ايران است که راه خود را مردمسالاري ديني برگزيده و صندوق راي تعيين کننده سرنوشت کشور و مردم است.

امام جمعه و استاندار همدان عنوان کردند: اين حماسه با نقش آفريني مردم رقم خورد و فرآيند انتخابات با فراز و فرود آن با نقش آفريني مردم به مشارکتي چشمگير رسيد.

در اين پيام امام جمعه و استاندار همدان با تبريک به منتخبين مردم در مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي از مردم شريف، بزرگوار و صميمي استان و نامزدهاي محترم و هواداران آنها که با شرکت خود موجبات اين حماسه بزرگ را فراهم نمودند، سپاسگزاري کردند.

در اين پيام آمده است: از تلاش و اهتمام تمامي دست اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرايي، بازرسي و نظارت، نيروهاي انتظامي، امنيتي و اصحاب رسانه استان که زمينه اين حضور را فراهم آوردند، صميمانه تشکر و قدرداني مي نماييم.

در اين پيام تاکيد شده: اکنون زمان آن است تا همگان ، با اتحاد و همدلي در جهت رشد، شکوفايي و توسعه همه جانبه استان بکوشند و مسير پيش رو را با شتاب هرچه بيشتر طي کنند.

استان همدان با يک ميليون و 760 هزار نفر جمعيت 9 شهرستان و هفت حوزه انتخابيه داراي 9 کرسي در مجلس شوراي اسلامي و دو کرسي در خبرگان رهبري است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان