اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. اسفند 1394 - 20:13   |   کد مطلب: 16854
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی این تهمت را به مردم ما می زنند که مردم شهرستان عقب مانده سیاسی هستند، نشان دهنده این است که خودشان مشکل دارند.
توهین به مردم نشان از ضعف بصیرت آقایان است/ فراهم کردن خوراک رسانه های بیگانه خیانت به کشور است

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در واکنش به اظهارات اخیر حسین مرعشی مبنی براینکه مردم تهران را توسعه یافته سیاسی اما مردم شهرستان ها را عقب مانده سیاسی دانسته بود، در گفتگو با ناب نیوز گفت: این نوع سخن ها بیانگر ضعف بصیرت و بینش این آقایان است.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وقتی این تهمت را به مردم ما می زنند که مردم شهرستان عقب مانده سیاسی هستند، نشان دهنده این است که خودشان مشکل دارند.

وی با بیان اینکه این آقایان نباید مشکلات فکری و اعتقادی خود را به حساب مردم بیاورند، اذعان داشت: این نکته مهمی است که مردم کرمان به گزینه های مدنظر مرعشی رای نداده اند و این موضوع تحلیل دارد.

حجت الاسلام سالک کاشانی تصریح کرد: به نظر می رسد مردم شهرستان ها و روستاها، حتی نقاط دور دست کشور آگاهی، بصیرت و اطلاعات بیشتری از وضع کاندیدا های در سایر شهرهایی می باشد که مرعشی ادعا کرده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نباید در این شرایط که مردم با تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری که حتی از مخالفان نظام برای شرکت در انتخابات دعوت کردند، در این عرصه حضور یافتند، این حضور را مصادره به مطلوب کنند.

باید دست مردمی که با وجود مشکلات معیشتی از کیان اسلام دفاع می کنند، به گرمی فشرد

وی افزود: آب به آسیاب دشمن ریختن و فراهم کردن خوراک برای رسانه های بیگانه خدمت نیست بلکه خیانت به کشور است.

حجت الاسلام سالک کاشانی عنوان کرد: ما باید هرچه می توانیم احترام و تکریم خود را نسبت به مردم حتی در دورترین نقاط کشور نشان دهیم و دست این مردم را فشرد که باوجود گرانی، تورم و مشکلات معیشتی از کیان اسلام و اصول حاکمیت مانند مجلس وخبرگان دفاع می کنند.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران، ولی نعمت و مردم بسیار خوبی هستند که باید قدر آنها را دانست و نباید نسبت به آنها بی ادبی کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان