اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 8:57   |   کد مطلب: 17430
امام جمعه تويسركان تصريح كرد: آمريكا با بد عهدي و توطئه هاي مختلف به دنبال تغيير درون مايه اصلي و ماهيت جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، حجت الاسلام مرتضي موحدي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تويسركان افزود: به گواهي سازمان انرژي اتمي و بسياري از سياستمداران آمريكا، جمهوري اسلامي ايران در اجراي برجام حتي فراتر از تعهداتش عمل كرده اما رييس جمهوري آمريكا سخن از تغيير رفتار كلي ايران در منطقه مي گويد.
وي اظهار كرد: در حقيقت آمريكا مي خواهد جمهوري اسلامي ايران برنامه هسته اي خود را تعطيل كرده، از مظلومان منطقه حمايت نكند و دست از عمل به مباني قرآن مبني بر ايستادگي در برابر ظلم و چپاول دست بردارد.
حجت الاسلام موحدي اضافه كرد: آمريكا مي خواهد جمهوري اسلامي ايران اجازه چپاول ملت هاي منطقه از جمله خود را به او بدهد و توان نظامي و دفاعي خود را با دست خود از بين ببرد.
وي با اشاره به اينكه اقتدار دفاعي و نظامي ايران مهمترين عامل بازدارنده در برابر تهديدات نظامي دشمنان و در راس آنها آمريكا و رژيم صهيونيستي است بيان كرد: اگر امروز جمهوري اسلامي ايران در فضاي تهديد سلطه جويان قدرت هاي جهاني، اقتدار دفاعي و نظامي نداشت مي بايست طعمه گروه هاي تروريستي دست پرورده آمريكا مانند داعش مي شد.
خطيب نماز جمعه تويسركان تصريح كرد: برخي مي گويند ما بايد در برابر زياده خواهي هاي آمريكا كرنش كنيم اما قرآن مي گويد بايد در برابر زياده خواهي ها و گردنكشي هاي استكبار ايستاد.
وي تاكيد كرد: اگر آمريكا به تعهدات خود در برجام عمل نكند، جمهوري اسلامي ايران بر اساس مكتب قرآن و با تمام توان در مقابل زياده خواهي هاي آن خواهد ايستاد.
امام جمعه تويسركان همچنين با اشاره به سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل گفت: سياست هاي راهبردي اقتصاد مقاومتي در سال هاي گذشته تبيين و مطرح شده و اكنون زمان آن است كه دولت و همه مسئولان با همدلي و همزباني در كنار مردم اين سياست ها را اجرايي و عملي كنند.
وي خاطرنشان كرد: رييس جمهوري در سخنان خود گفتند كه دولت به اجراي اقتصاد مقاومتي بر اساس شرع و قانون و كارهاي كارشناسي به طور عميق اعتقاد دارد و آن را نسخه شفا بخش اقتصاد كشور مي داند.
حجت الاسلام موحدي اضافه كرد: دولت همچنين از تدوين برنامه جامع براي اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي سخن گفته كه اميدواريم در سال 95 شاهد اقدام و عمل نتيجه بخش در اين حوزه باشيم.
وي خاطر نشان كرد: بر اساس منويات بنيانگذار كبير انقلاب، ما در پشت درهاي بسته زندگي نمي كنيم اما در را به روي استعمار و استكبار هم باز نمي كنيم و اين مواضع همان محورهايي هستند كه امروز رهبر معظم انقلاب بر روي آنها پافشاري و تاكيد مي كنند.
تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان واقع در 90 كيلومتري شهر همدان است.
انتهای پیام /

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان