اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مهر 1395 - 18:31   |   کد مطلب: 20751
امام جمعه پاوه، امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی در جهان را به برکت وجود رهبری انقلاب دانست و گفت: وجود رهبر معظم انقلاب نعمت بزرگی برای کشور است.

به گزارش صبح الوند؛ به نقل از مرصاد، ماموستا ملا قادر قادری در پنجمین مراسم سالگرد سفر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و با اشاره به برکات مادی و معنوی سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه در مهر ماه سال 90، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سفر به شهرستان پاوه را در سال 1390، خود انتخاب کردند، که بسی برای مردم این منطقه مایه افتخار و خوشحالی است.

 

امام جمعه پاوه افزود: وجود رهبری حکیمانه در این مملکت است که حقیقتا امنیت کشور را با این همه مشکلات در اوضاع جهان اسلام برقرار کرده است و امروز ایران اسلامی امن ترین و مقتدرترین کشور است.

 

وی گفت: در این شهرستان مرزی که دشمنان از هر طرف ما را نشانه رفته اند، وجود رهبری است که امروز اهل تشیع و تسنن در کنار هم در موقعیت امنی قرار دارند.

 

در ادامه فرماندار پاوه نیز با اشاره به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهرستان گفت: 67 پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان در این سفر برای شهرستان مصوب گردید که تاکنون 60 پروژه از آنها با بیش از 25 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

 

ایده پور میانگین پیشرفت فیزیک این پروژه های را 90 درصد اعلام کرد و افزود: تا پایان سال جاری تمام این پروژه ها غیر از مرکز بهداشتی درمانی تپه کوله که به علت نبود زمین اجرا نشده، به بهره برداری خواهند رسید.

 

فرماندار پاوه در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم پاوه از مقام معظم رهبری در 25 مهر سال 1390 گفت: این حضور و استقبال نشان دهنده وفاداری مردم این دیار به رهبری و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام و مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی گریزی هم به وضعیت سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی در این شهرستان زد و با اعلام اینکه پاوه همچنان در رتبه اول استان است آن را نشان از مشارکت و همراهی مردم با نظام و فرهنگ آنان در راستای اهمیت به مشارکت دانست.

انتهای پیام/.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان