اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. فروردين 1395 - 12:41   |   کد مطلب: 17600
نماینده ولی فقیه در استان همدان ارتش جمهوری اسلامی را هدایت‌گر، صلح‎آفرین و امنیت‎آفرین دانست و گفت: ما می‌جنگیم تا دنیا را هدایت کنیم در حالی که ارتش‎های شیطانی، می‎خواهند دنیا را به بطالت، بی‌دینی و ذلالت بکشانند.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه‎محمدی در جمع کارکنان ارتش با بیان اینکه امیدواریم قدم‌های نیروهای مسلح همیشه در راستای دین خدا و دفاع از امت اسلام ثابت‌قدم و استوار بماند، خطاب به آنان اظهار کرد: امیدواریم برای همیشه افتخارات شما جاودان بماند و نسل‎های آینده نیز به خود ببالند که چنین پیشینه نورانی در کشورشان وجود داشته است.

وی با بیان اینکه برکات انقلاب و نظام از محاسبه بیرون است، افزود: باید شکرگزار این نعمت باشیم که نیروهای مسلح، مقتدر، ارزشی و طالب صلح و امنیت در حال فعالیت هستند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه خداوند کسانی را که با قدم‌های استوار مانند دیوار پولادین در راه خدا قتال می‌کنند، را دوست دارد، افزود: رزمنده‎ای که در راه خدا جهاد می‌کند، زمینه‎ساز ترویج دین اسلام و صلح در جامعه است.

وی هدف انسان‌های مؤمن و شرافتمند را تحقق اهداف الهی دانست و ادامه داد: این در حالی است که انسان‌های کافر در راستای اهداف شیطانی می‌جنگند.

محمدی در ادامه سخنانش آمریکا، اسرائیل و رژیم آل سعود را ارتش‌های شیطانی دنیا خواند که برای رسیدن به مطامع خود بر سر مردم بیگناه و مظلوم آتش می‌ریزند.

وی با بیان اینکه باید همواره یاری‌گر مظلوم و دشمن ظالم بود، اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ارتش ایران سر سوزنی به مردم بی‌سلاح و بی‌دفاع عراق ظلم نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: این در حالی بود که رژیم بعثی صدام، نماز جمعه‌ها را هم بمباران می‌کرد که این اتفاق در همدان نیز رخ داد.

وی ارتش جمهوری اسلامی را هدایت‌گر، صلح‎آفرین و امنیت‎آفرین دانست و اظهار کرد: ما می‌جنگیم تا دنیا را هدایت کنیم در حالی که ارتش‎های شیطانی، می‌جنگند تا دنیا را به بطالت، کفر، بی‌دینی و ذلالت بکشانند.

محمدی با بیان اینکه ما با هیچ کشوری جنگ نداریم و هیچ گاه، شروع‌کننده جنگ نیز نبودیم، افزود: در دین مبین اسلام به دفاع توصیه شده است بنابراین با تمام قوا و تجهیزات، از اسلام و کشورمان دفاع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب عده‌ای از امام (ره) خواستند، ارتش را منحل کند، اما ایشان نپذیرفتند، گفت: ارتش بعد از انقلاب یکی از بازوان اصلی دفاع از نظام بوده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان