اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. اسفند 1394 - 17:11   |   کد مطلب: 16772
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: تعرفه در استان کم نخواهیم آورد و تنها ممکن است در یک شعبه به تعرفه بیشتری نیاز شود، گروه‌های پیش‌بینی‌ شده نیاز شعب تأمین خواهد شد زیرا در مرکز حوزه انتخابیه تدارک لازم اندیشیده شده است.
بیش از 350 هزار نفر در همدان آرای خود را به صندوق ریختند

به گزارش خبرنگار صبح الوند مستقر در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، ابوالقاسم الماسی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان همدان با بیان اینکه دبیرخانه ستاد انتخابات استان کار پشتیبانی مجموعه فرمانداری و حوزه‌های انتخابیه را دارد، اظهار کرد: این مجموعه باید شرایط را طوری مدیریت کند که فرمانداری‌ها به نحو صحیح امور را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان از یک سال پیش کار خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرده است، افزود: این مجموعه تبلیغات و تحرکات کاندیداها و بررسی فضای جامعه را دنبال می‌کرد و کار را به شکلی جلو برد که در استان همدان مشکل امنیتی و اجرایی در برگزاری انتخابات نداریم.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه صددرصد شعبه‌های استان با شبکه ارتباط برقرار بود، تصریح کرد: قبل از برگزاری انتخابات همه کارها برنامه‎ریزی شده و به خوبی نیز اجرا شده و نتیجه آن برگزاری بدون مشکل انتخابات بوده است.

وی با بیان اینکه همه، حوزه کار خود را از اوایل صبح آغاز کردند، ادامه داد: تعرفه در استان کم نخواهیم آورد و تنها ممکن است در یک شعبه به تعرفه بیشتری نیاز شود، گروه‌های پیش‌بینی‌ شده نیاز شعب تأمین خواهد شد زیرا در مرکز حوزه انتخابیه تدارک لازم اندیشیده شده است.

الماسی با اشاره به اینکه اگر شعبه‌ای مراجعه‌کننده نداشته باشد، حق فک پلمب را ندارند، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها صندوق‌های سیار برای پادگان‌ها، بیمارستان‎ها، زندان‌ها و بر اساس ظرفیت‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه‎های شهری 50 صندوق سیار در استان داریم، گفت: صندوق‌های سیار منتظر هستند که متقاضیان با آنان تماس بگیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه 360 هزار نفر به شعب‌ اخذ رأی مراجعه کردند، اظهار کرد: یک‌میلیون و 665 هزار تعرفه رأی برای هر یک از انتخابات در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه افرادی که سواد کافی ندارند، فرد مورد اعتماد خود را برای نوشتن رأی همراه کنند، گفت: اعضای حاضر در شعب رأی حق نوشتن رأی برای افراد دیگر را ندارند و نباید اجازه دهند فرد ثابتی در شعبه حضور داشتند.

الماسی تأکید کرد: پس از پایان ساعت رأی‌گیری، مقدمات شمارش فراهم می‌شود که زمان‌‌بر بوده و پس از آن شمارش آراء شروع خواهد شد.

وی با بیان اینکه شمارش آرای دو انتخابات زمان بیشتری نیاز دارد، گفت: ابتدا صندوق انتخابات مجلس خبرگان شمارش می‌شود و پس از آن صندوق مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان