اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

6. اسفند 1394 - 14:09   |   کد مطلب: 16735
دم مسیحائی امام خامنه ای عزیز با همان تفکر روح الهی، انگیزه حماسی و انقلابی مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی را درحضور پای صندوق های اخذ رای و خلق حماسه دوباره در هفتم اسفند نود و چهار در حمایت از عزت ملی صد چندان ساخت.
7 اسفند روز قد برافراشتن ملت ایران

به گزارش صبح الوند، محمد جواد بیات در یادداشتی نوشت:

سخنان مهم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پرشور هزاران نفر از مردم نجف آباد در فضای تبلیغاتی انتخابات ، حاکم بر کشور روح دوباره به کالبد جامعه دمید.

دم مسیحائی با همان تفکر روح الهی ، انگیزه حماسی و انقلابی مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی را درحضور پای صندوق های اخذ رای و خلق حماسه دوباره در هفتم اسفند نود و چهار در حمایت از عزت ملی صد چندان ساخت.

گویا دوباره حقیقت همیشه زنده تاریخ امام خمینی (ره) به صحنه دعوت مردم در حفظ نظام که از واجبات عقلیه و شرعیه است با موضوع حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات و جدا سازی سره و ناسره با موضوع انقلابی و غیر انقلابی حزب الهی و غیر حزب الهی استکبار ستیزی و مقابله با نفوذ به میدان آمده بودتا مردم از زبان ولی فقیه زمان ، همان کلام امام خمینی را به گوش جان بسپارند.

عزیزان من که امید نهضت اسلامی به شماست در روز تعیین سرنوشت کشور بپا خیزید و به صندوقها هجوم آورید و آرای خود را در آنها بریزید و یا امید است ملت مبارز متعهد ، به مطالعه دقیق در سوابق اشخاص و گروهها ، آرای خود را به اشخاصی دهند که به اسلام عزیز و قانون اساسی وفا دار باشند، و از تمایلات چپ و راست مبرا باشند ، و به حسن سابقه و تعهد به قوانین اسلام و خیر خواهی امت ، معروف و موصوف باشند.

آنجا که ولی امر مسلمین فرمودند: هر چه انتخاب کنید برای خود انتخاب کرده اید ، انتخاب خوب شما به خودتان بر می گردد، انتخاب با غفلت هم بدی اش به خودتان بر می گردد. با اختیار و اراده کار را درست انجام دهید.

مجلس و خبرگان هر دو مهم است این نکته در یاد آور کلام نورانی امام خمینی بود که هنوز در اذهان عمومی متبادر است که مجلس خوب همه چیز را خوب می کند و مجلس بد هم همه چیز را بد می کند.

مجلس است که اساس یک کشور را به صلاح می کشد، یا اساس یک کشور را روبه فساد می برد و یا در انتخابات سعی کنید کار را درست و با دقت و بصیرت انجام دهید تا هم خدا راضی باشد و هم به احتمال زیاد نتیجه خوب باشد.

بشناسید و انتخاب کنید مطابقت داشت با کلام گهر بار امام خمینی قدس سره شریف که افرادی را انتخاب کنید که متعهد به اسلام بوده شرقی و غربی نباشند و بر صراط مستقیم انسانیت و اسلامیت باشند.

همه باید مراقب نفوذ باشند.  می بینید دشمن برای ایجاد دو دستگی از شما تعریف می کند بی درنگ ابراز بیزاری کنید. شما که می دانید دشمن قصد تفرقه دارد نگذارید.

امام گفتند وقتی دشمن از شما تعریف می کند ببینید چه اشتباهی کرده اید بر گردیم به کلام امام ، چه زیبا رهبر عزیز انقلاب اسلامی مطابقت نمودند.

بر می گردیم به کلام امام ، امام فرمودند : آن روزی که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت. آنهایی که خواب آمریکا را می بینند خدا بیدارشان کند.

مملکت اسلامی عار است که دستش را دراز کند طرف آمریکا ، که شما نان ما را بدهید.

تطابق سخنان امام خمینی (ره) و هادی امت ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای نشان می دهد  تحقق وعده الهی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی حق است.

و مردم در وفای به عهد و پیمودن مسیر انقلاب میزان را در پای صندوقهای اخذ رای در هفتم اسفند نود و چهار با انتخاب افراد اصلح در خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن ملاک و معیار های مشخص شده از سوی رهبری تعیین خواهند کرد و در زمره آمران به معروف و ناهیان از منکر در پیشگاه پروردگار رو سفید خواهند بود.

تاکور شود هر آنکه در او غش باشد. 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان