اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. تير 1394 - 15:49   |   کد مطلب: 12566
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: آمریکا بداند که اگر جمهوری اسلامی ایران بر سر مسائل هسته ای با آنها به توافق رسیده است این بدان معنا نیست که بر سر دفاع از مظلومان عالم هم توافق کرده اند.
توافق هسته ای به معنای توافق با آمریکا نیست/ دفاع ما از مظلومان عالم ادامه دارد

به گزارش صبح الوند، آیت الله طه غیاث الدین محمدی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه همدان، با تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر پس از دعوت نمازگزاران همدانی به رعایت تقوای الهی به اثرات تربیتی ، اجتماعی و سیاسی روزه اشاره کرده و گفت: روزه ماه مبارک رمضان روح انسان را لطیف و اراده اش را در مقابل شیطان و هوی نفس قوی می کند .

وی سپس با اشاره به جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 اظهار کرد: از همه اعضای تیم مذاکره کننده ایرانی که برای رسیدن به توافق هسته ای شبانه روزی تلاش کردند تشکر می کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به ادامه حملات وحشیانه عربستان سعودی به مردم مظلوم و ستم دیده یمن افزود: این رفتارهای احمقانه عربستان و همپیمانانش زیر سر آمریکای جهانخوار است.

وی گفت: آمریکا بداند که اگر جمهوری اسلامی ایران بر سر مسائل هسته ای با آنها به توافق رسیده است این بدان معنا نیست که بر سر دفاع از مظلومان عالم هم توافق کرده اند.

محمدی اظهار کرد: مردم مسلمان ایران در دفاع از مردم مظلوم و مسلمان جهان در مقابل ظالمین و در راس آنها آمریکا هرگز کوتاه نمی آید.

وی افزود: تروریست پروری در ذات آمریکایی ها است و همه جنایات تروریست ها در فلسطین، سوریه، عراق، پاکستان، یمن و افغانستان کلا زیر سر شیطان بزرگ آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر گفت: شرکت در نماز عید فطر مانور بزرگ مسلمین در برابر استکبار و شیاطین است.

وی از همه مردم استان دعوت کرد که همچون سال های گذشته و باشکوه تر از قبل در این مراسم عظیم معنوی شرکت کنند.

محمدی با اشاره به روز 26 تیرماه، سالروز تشکیل شورای نگهبان اظهار کرد: شورای نگهبان قانون اساسی نهادی حساس و مهم برای جمهوری اسلامی ایران است که شرعیت قوانین و تطابق با قانون اساسی را انجام می دهد.

وی افزود: شورای نگهبان امین نظام جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مردم است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان