اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. شهريور 1394 - 0:48   |   کد مطلب: 14031
نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس و رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: عزم جدی دولت، مجلس و قوه قضائیه در کنار مردم در مبارزه با مفاسد اقتصادی زمینه‌ ساز تحقق کامل اقتصاد مقاومتی مد نظر حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است.
عزم جدی قوای سه گانه در مبارزه با مفاسد اقتصادی زمینه‌ ساز تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی در کشور فقط با وحدت و همدلی و همگرایی همه مسئولان و مردم ایجاد می‌شود و رمز موفقیت ما با وحدت است.

وی با اشاره به مطالبه جدی مقام معظم رهبری و مردم در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: عزم جدی دولت، مجلس و قوه قضائیه در کنار مردم در مبارزه با مفاسد اقتصادی زمینه‌ ساز تحقق کامل اقتصاد مقاومتی مد نظر حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است.

خجسته اظهار کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی باید همه مسئولان کشور بسیج شوند و با حمایت از تولید داخلی، صنعت و کشاورزی کشور حامی اصلی اقتصاد ایران باشیم.

وی به نقش موثر بخش خصوصی در بحث اقتصادی مقاومتی اشاره کرد و افزود: متاسفانه در کشور ما سهم بخش خصوصی در بحث امور اقتصادی کشورو اقتصاد مقاومتی بسیار ناچیز است. 

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید زمینه حضور فعال بخش خصوصی کشور در برنامه های ششم توسعه بیش از پیش فراهم شود تا با ورود این بخش شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان