اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. آبان 1394 - 8:33   |   کد مطلب: 14842
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور:
اقتصاد ایران نیازمند رشد هشت درصدی GDP است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: براساس سیاست‌ های چشم‌انداز ششم توسعه باید در آسیای جنوب غربی به عنوان قدرت منطقه‌ای در حوزه علم و فناوری مطرح شویم که برای رسیدن به این امر اقتصاد کشور نیازمند رشد هشت درصدی GDP است.
اقتصاد ایران نیازمند رشد هشت درصدی GDP است

به گزارش صبح الوند،  محمد حسین فروزان‌ مهر در نشست هم‌ اندیشی مدیران و کارشناسان استان در بهره جستن از فرصت پساتحریم با رویکرد اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران استانی در همدان برگزار شد، اظهار داشت: اقتصاد ایران هم اکنون برون‌ زاست که انتظار می‌رود با ایجاد اقتصاد مقاومتی در کشور این رویکرد از برون‌زا بودن به درون‌گرا بودن تغییر موضع دهد.

وی گفت: برای اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به اصلاح ساختار را داریم که امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که بعضی از قوانین مخل را حذف کنیم و با ساده‌سازی فضای کسب و کار این تکلیف را به انجام برسانیم.

فروزان مهر اظهار کرد: مترادف اقتصاد مقاومتی اقتصاد تاب‎آور است، یعنی اقتصادی که توانایی بازگشت سریع به حالت عادی را داشته باشد.

وی افزود: امروز در شرایطی قرار داریم که اگر فضای همدلی و همراهی در بین دستگاه‌ها نباشد، نمی‎توان به پیشرفت در امور امیدوار بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: در بحث کارکرد اقتصادی استانی، استان همدان جزو استان‌های پیشرو است.

وی اظهار کرد: ظرفیت نیروی انسانی استان همدان بسیار بی‌بدیل است که باید از این ظرفیت‌ها به خصوص در بخش صنعتی به نحو احسن استفاده شود.

فروزان مهر افزود: مولفه‌ها و شعارهای دولت تدبیر و امید اندیشه‌ای بر مدار اعتدال، رفتاری بر چارچوب قانون و اقدامی براساس تدبیر است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان