اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. فروردين 1395 - 18:47   |   کد مطلب: 17200
فرمانده سپاه قهاوند افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در کشور بوده و «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» یک ضرورت جدی به‌منظور توسعه و پیشرفت کشور است و همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

به گزارش صبح الوند  سرهنگ پاسدار حسن مرادی در گفتگو با جهادپرس، درباره شعار سال 95 مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اظهار کرد: باید توجه داشت که در حال حاضر تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی اجرای اقتصاد حمایتی و مقاومتی و دوری گزیدن از اقتصاد تجارت آزاد لیبرالیستی است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی در کشور بوده و «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» یک ضرورت جدی به‌منظور توسعه و پیشرفت کشور است و همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم.

فرمانده سپاه قهاوند با اشاره به اینکه مردم ما شایستگی هرگونه خدمتی را دارند افزود: در زمینهٔ داخلی و خارجی مشکلاتی اقتصادی وجود داشته که آن‌گونه که باید این مشکلات رفع نشده بنابراین پسوند (اقدام و عمل) در شعار سال 95 دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه را نشان می‌دهد.

وی گفت: معظم‌له «تولید داخلی»، «ایجاد اشتغال و رفع بیکاری»، «تحرک و رونق اقتصادی و مقابله با رکود» را از مسائل اصلی کشور دانستند که این نشان می‌دهد ایشان به مشکلات مردم کاملا آگاه هستند و راه حل این مشکلات نیز که همان اقتصاد مقاومتی است را در مقابل دولتمردان قرار دادند و تنها نیاز است که مسئولان به آن درست عمل کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: امیدواریم با نام‌گذاری شعار سال 95 از سوی مقام معظم رهبری و گشایشی که در سطح بین‌المللی رخ داد، همه دولت‌مردان بتوانند در زمینهٔ عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های مختلف قدم بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان